30 Mart 2014

Postcrossing Nedir? Şubat-Mart Postcrossing Gelen Kartpostallar=) #1

Cuma akşam dönmeme izin vermediler, biletimi değiştirdiler ve bu sabah yine Ankara'daydım oy kullanmak için. Finike'den çok zor koptum:( Harika bi yer! Instagram paylaşımlarımı görmek için tıktık

Oylarımızı kullandık dmiiii?! Olan bitenler inşallah halkımızda yeterince farkındalık yaratmıştır, inşallah at gözlüğü takanlar gözlüklerini atmış, gözlerine perde inenler perdeleri kaldırmıştır. Sonuçlar şimdiden vatana millete hayırlı olsun kankitellalar, benim şahsen Ankara adına umudum yok. Son 1 ayda 10 yıldır süründürdüğü metroları yaptırıp açtı, ormanları katledip yollar yaptı açtı filan. Göz boyamada üstüne yok, halkımızın da ne kadar kolay kandığını biliyoruz artık..

Bayan Vertigom sayesinde keşfettiğim postcrossing'in müptelası oldum kızçelerim. Kartpostallara da yabancı kültürleri tanımaya da aşırı ilgili biri olarak bunu nasıl daha önce keşfedemedim kendime kızıyorum. Nedir bu postcrossing yahu diyenler için sitesinden aldığım bi açıklamayı iletiyorum :
Bu projenin amacı insanların tüm Dünya’dan bedavaya kartpostal almaları. Peki, neredeyse bedavaya! Ana fikir şudur ki; eğer bir kartpostal gönderirseniz, siz de en azından bir tane alacaksınız, Dünya’nın herhangi bir yerindeki rastgele bir Postcrossingciden.
Neden? Çünkü, tıpkı bu satırların yazarı gibi, kendilerine mektup gelmesinden hoşlanan birçok insan var.
Dünya üzerinde belki de hiç duymadığınız yerlerden size kartpostal gelecek olması posta kutunuzu bir sürpriz kutusuna dönüştürebilir ve bunu kim sevmez ki?
Üye olup kartpostal göndermeye başladıktan sonra bi türlü karpostal gelmedi. Ay oldu resmen. Üzülmeye başlıyorken ard arda gelmeye başladı=) Bakalım nerelerden nasıl kartpostallar gelmiiş?


İlk gelen kartpostallarım. Hayalkırıklığımı tahmin edemezsiniz:) "Bu ni yaa!? Ben nasıl güzel şeyler gönderdim bunlar ne böyleee?" diye. Ama arkasına yazdıkları beni yeterince mutlu etti ve bunları da böyle kabullendim=) Üstteki tahmin ettiğiniz üzere Teksas'tan. Alttaki Portekiz.


Bu şirin kapaklı kartpostal Kanada'dan gelmiş. Normalde kartpostallar zarfa konmadan gönderiliyor fakat bu arkadaşımız zarfla göndermiş. Pulları çok beğendim=)


Almanya'dan gelen bu karttaki sözü çok çok severim. Yani yazar diyor ki "Daha önce hiç incinmemişsin gibi sev. Para için değilmiş gibi çalış. Kimse izlemiyormuş gibi dans et."


Avustralya'dan geldiğini anında Uluru/Ayers Kayalarından anladım. Alice Springs'teki bu kızıl kaya Avustralya'nın sembollerinden biri. Pul da aşırı şirin bir karıncayiyen=)


Rusya'dan gelen bu kart da Moskova'daki Kızıl Meydan'ın harika bir resmi. Kartpostalın arkası da siyah-beyaz Kızıl Meydan fotoğraflıydı.


Favori kartpostalım! Rusya'dan gelmiş. Siyah-beyaz kartpostalları çok seviyorum. Pullara da bayıldım.


Postcrossing üyesi olan var mııııııııııııııı? Ayrıca postcrossingle ilgili sorularınızı da cevaplayabilirim=)





26 Mart 2014

Bordo Oje + Altın Simli Cila :)

Size bişi söylicem...:( Eczane olmadı:( Son anda içime sinmeyen birkaç şey oldu ve vazgeçtim. Hayırlısı buymuş..Şimdi bol dermokozmetikli bi eczanede yardımcı eczacıyım:) Hep firmada çalıştığımdan eczaneyi bilmiyordum çünkü, öğreniyorum artık.

"Hadi kafanı bi dağıt ya İstanbul'a ya Antalya'ya git" dedi bizimkiler. Ben de Antalya'yı seçtim, yoğun bi günün ardından gece Antalya'ya geldim. 

Gulshendoganile8mart etkinliğinde Alix Avien çok güzel bi paket hazırlamıştı bize. Fondöten, ruj ve oje vardı. Fondötene karşı komşumuz bizdeydi bayılarak o çöktü, ruj bende baya koyu durdu kardeşime çok yakıştı ona da o kondu. Ben de ojeye yapıştım vala bunu vermem kimseye diye=)

4 gündür tırnağımda. Bir defa üstünden geçtim tekrar. Koyu oldu baya ama böyle de çok beğendim. Bayan bakımlı'ya yazısını mutlaka yazıcam demiştim. Güzel bi bordo oje tavsiyesiiiii=) Alix Avien 62 numara. Not ediniz. Yüzük parmağıma da H&M Stay Golden simli cilayı sürdüm. Kırmızı tonlarına çok yakıştırıyorum çünkü bunu=)


 Benim tırnaklarım güzel değil. Ama sizde harika durur ^.^ Pencere önünde gün ışığında çektim. Bir de çok acele sürdüm:( 2. katta baya siyaha çalan bordo oluyor. Fotoğrafta tek kat. Fırçası ince, sürümü kolay, 2. gün çıkmaya başlıyor. Tek kötü özelliği çok zor kuruyor:(


Favori bordo ojeniz hangisiii?

Dipnot: Birkaç gün uzak kalıcam blogdan kızçelerimmm. Arkadaşımla gezmece tozmaca kafa dağıtmaca ve onun eczanesinde de biraz koşturmacayla meşgul oluruz. Cuma gece döncem. Ammaa dönüşüm muhteşem olacak çok güzel bi çekiliş yapcam:-* Özleyin beniiiii.

25 Mart 2014

Makyaj Çantamda Neler Var? #3

Yola çıkmama saatler kala çantamı hazırladım ve hemmen makyaj çantamı yazayım dedim:) Bayadır böyle bi yazı yazmıyorum:)

3 gün yokum. Ama 13 gün de olmasam aynı şeyleri koyardım:) Kullanmayacağım ürün almam asla yolculuğa giderken. Bakalım neler varmıış?


gulshendoganile8mart etkinliğinde verilen Apolena'nın makyaj çantasına kozmetiklerimi , kardelen blog etkinliğinde verilen plastik essence çantasına da krem,jel vs lerimi koydum. Akabilecek şeyler için plastik çantalar çok kullanışlı!


Goldium losyon Mavi Işık Plus dan aldığım lazer sonrası ve öncesi günde 2 defa kullanmam gereken bi zımbırtı. Crystal roll-on, Darphin Hydraskin Light nemlendirici, Colgate plax ağız çalkalama suyu seyahat boylarında. Turuncu olan seyahat diş fırçası. Caudalie göz kremim, Neutrogena göz makyaj temizleyicim, Darphin yüz yıkama jelim de olmazsa olmaz tabisi. Kuru şampuan da her seyahatte mutlaka yanımda bulundurduklarım arasında.

 

Apolena'dan ilk makyaj çantam Kardelen blog etkinliğinde olmuştu. Bu 2. çantama da bayıldım Audrey Hepburn hayranı olarak! Çanta, fotoğraftaki tüm ürünleri aldı hatta baya da yer kaldı. Ayrıca içinde ayrı fermuarlı bi bölmesinin olması da çok güzel! 10 ürün bitirme projesinin ürünlerini aldım hep yanıma. Arkadaşıma da kullandırtcam:)) Vanilyalı parfümü küçük diye aldım. Güneş kremi ise Antalya'da sürekli kullancağım bi ürün. Fazla güneşliymiş buaralar o yüzden Acnelyse i almadım ama Imex'i sabahları sürerim. Üresal forte de küçük ayak parmağımdaki nasır için. İlaçları tabiki dermatologa gözükmeden kimseye önermiyoruuum=)


Siz yolculuğa çıkarken başka ne alırdınız? Hangilerini almazdınız?



Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri

Günaydın kankitellalarııııım!

Siz bu satırları okuyorkene ben büyük ihtimal La Roche Posay güneş ürünleri eğitiminde olacağım. Öğrendiklerimi sizinle de paylaşcam tabisi ilerki günlerde=)

Bugün sizlere Gulshendoganile8mart etkinliğinde bizleri yalnız bırakmayan Fresh'n Soft'un makyaj temizleme mendillerinden bahsedicem. Kullandığım ilk makyaj temizleme mendiliydi kendisiydi.


Kuru ve hassas ciltler için, yaşlanma karşıtı etkin maddeler içeren, alkol ve paraben içermeyen, A,E,F vitaminleri, aloe vera, papatya  ve jojoba yağı içeren makyaj temizleme mendillerinden 25 adet var bi pakette. Tam içeriği de aşağıdaki gibi:


Bitkisel ve vitaminsel olarak güzel bir içeriği var ama ne yazık ki o kadar temiz değil:( İçerik konusunda takıntılıysanız paraben ve alkol içermemesi muhtemelen size de yetmeyecektir içeriği görünce..Yüz makyajımı temizlemede fena değildi, farımı da çıkardı bi güzel ama rimel çok zorladı göz altıma bulaştı kaldı. 

Daha öncede söylediğim gibi ben hiç makyaj temizleme mendili kullanmamıştım ve kullanmayı da pek düşünmem. Bioderma H20 bana çok daha pratik geliyor. Ama siz bir "makyaj temizleme mendiligiller"denseniz sevebilirsiniz belki kızçelerim. Dediğim gibi yüz ve far fena değil ama rimel konusunda başarılı değil.

Siz hangi makyaj temizleme mendilini kullandınız, kullanıyorsunuz? Hangisini önerirsiniz?

24 Mart 2014

Mavi Işık Plus Lazer Epilasyon

Hepimizin başının belası şu kıl tüy meseleleri. Artık sadece bayanların değil, erkeklerin de aynı şekilde! Göğüs, sırt, yanak tüyleri için giden de çok erkek var lazere.

Bugün hediye seansım vardı Mavi Işık Kızılay şubesinde. Binbir soru sorup panik-heyecan yaptım. Doktor yine çıkmıştı göremedi ama hemşire yapıyor uygulamayı o baktı, pembe bi gözlük verdi, buz aküsü ve cihazı kolaltıma tuttu bi süre. "Ne zaman başlicaz?" dedim. "Bu kol bitmek üzere kii!" diyince  şok oldum! Çünkü ben çok acıyacak diye panik yaparken hissetmemiştim bile. Sinek ısırığı gibi bşi. O nasıl oluyorsa öyle işte. Küçük küçük çimdik atılıyor gibi diyeyim ya da:)

Toplam 2-3 dk ya sürdü ya sürmedi. Hemen ardından da bir losyon uyguladı. Daha sonra zorla aldırdılar zaten bana da ondan:) Lazer öncesi-sonrası olabildiğince su bazlı nemlendirici kullanmak gerekiyormuş günde 2 defa. Kuru bi kağıda yapışan bir şeyi çekmekle yağlı kağıda yapışan bir şeyi çekmek gibi düşünün. Hangisi daha kolay, hasarsız gelir? Bu örnek çok hoşuma gitmişti. Ağrıyı azaltıyor fazla fazla nemlendirmek. Buz aküsü deeee=)


Cihaz çok çok çok önemli. Bende Candela GentleLase Alexandrite kullanıldı. Yukardakii. Zaten tüylerinizden kurtulmak istiyorsanız alex ya da ipl(iğneli) tercih edin mutlaka. Diğerleri kıl kökünü görmediği için kalıcı çözüm asla sağlayamıyor. 

Seanstan çok memnun kalınca bizim için bu 3-4 güne özel yapılan indirimden yararlanayım dedim,25i sondu ve hemen komple lazer paketini aldım 1600tl yerine 800 tl! Paketler 3'er seans kolaltı, tüm bacak ve özel bölge dahil. Eğer siz de düşünürseniz beni ya da Nesneslis Neslihan'ımı referans göstererek indirimden faydalanabilirsiniiiiz;) 25'ini geçince de indirim devam edecek size, 1000 tl. Ve sonrasında devam etmek isterseniz, bitmemiş olursa tüyleriniz ekstra bi paket daha alabilirsiniz o da %40 ı olcak indirimli olcak ,600 tl yani. Yine 3er seans. 

Sorularınız olursa her daim öğrenir size yazarım:-*

Lazer yaptıran varsa nasıl bi sonuç aldınız? Şuan ne aşamadasınız? Hangi merkezde yaptırdınız, önerir misiniz? Bunları merak ediyorumm=)

23 Mart 2014

Mavi Işık Plus Kızılay, Ankara Etkinliği

Merhaba kankitellalarımmm

Bu hafta Nesneslis'im çok güzel bir etkinlik düzenledi. Erkenciydim o gün biraz, heeerkesle sohbet ettim, tanıdığım arkadaşlardı hepsi. Çalışanlar çok ilgili, ikramlar çok güzel, mekan da bi o kadar şık ve rahattı ki kalkasımız gelmedii:)


Mavi Işık Plus; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Konya ve Kayseri'de şubeleri olan çok başarılı bir güzellik merkezi, dahası poliklinik! Bu çok önemli. Çünkü merkezde doktorlar, hemşirelerin çalışıyor. Güzellik merkezlerinde yapılan uygulamaların çoğu deri altı olduğu için mutlaka bir dermatologun kontrolünde, bilgisi, gözetimi dahilinde yapılması gerek diye düşünüyorum. Şahsen ben doktorun olmadığı bir merkezde lazer epilasyon yaptırmayı asla düşünmüyorum size de önermem kızçelerim buna dikkat edin lütfen.






Soldaki resimde Estetisyen Özlem hanım, Mavi Işık Plus Kızılay Şube müdürü bize merkez ve uygulamalar hakkında bilgi verdi. Özellikle lazerle ilgili tüm sorularımızı, endişelerimizi, merakımızı fazlasıyla giderdi. 20 yıldır bu işlerle ilgileniyor, yapıyor, bana oldukça güven verdi. Sağdaki resimde de cihazları kullanan çalışanlar bize tek tek uygulamalarını anlattı. Hatta konuşan bayan hemşire, doktorları o gün Ankara'da değildi. En çok lazer epilasyon, bölgesel incelme, dermapen, kalıcı makyaj , oksijenli cilt bakımıyla ilgilendik=) Diode lazer diye tutturuyordum, vazgeçtim mesela. İnternette araştırmak,okumak ve bir merkeze gidip bilgi almak çok çok farklıymış canlarım..



Nesliiiiiim şirinlik abidesi çook teşekkür ederiiiiz! Ayrıcana Mavi Işık Plus'ın internet sitesine bakmak için : tıktııık . Neslihan'da Mavi Plus'la ilgili kampanyaları instagram hesabından paylaşıyoo. Onun için de buraya alalım=)




Grup foto ve selfieeeğğ çekmesek olmazdı=) Fotoğraflar için Nisa, Neslihan, Tuğba'ya çok teşekkürler:-*

Ayrıca Mavi Işık bizi çok güzel promosyon ve hediyelerle yolladı. Çok teşekkür ederiz! Tek seans bölgesel zayıflama, mini cilt bakımı ya da kolaltı lazer ücretsiiiiz! Vee hediye harici lazer %40 indirimli=) İlk lazer uygulamama yarın gidiyorum. Sizinle paylaşırım nasıl bşiymiş neymiş ne değilmiş;) Siz de sorunuz olursa sorun, hemen onlara sorup sizi de bilgilendireyim;)

10 Ürün Bitirme Projemizde 1. Ay =)

Eveeeeet 10 Ürün Bitirme Projesi'nde 1 ayı doldurduk güzellerimle. Çok çekişmeli geçiyor(ben yarışma dışı gibiyim:p) En çok bitirenden en aza doğru sıralama yaparsaak öncesi(soldaki fotolar)-sonrası(sağdaki fotolar) olarak bakalım bakalım;)

1. Bayan Vertigo son anda 6 ürün bitirdiğini öğrendiğim dolaysıyle ilk sıraya yerleşen güzelimiz. Burts Bees dudak nemlendirici zorlayacak diyordu ama bayaa azalmış;) Allık da tozutuyor gibi o da 2 haftaya biter bence;) :P Yan yatmış olanlar bitenler. Bakalım neymiş ne olmuş:)







2. Bu sırayı aslında iki kişi paylaşıyor. İkisi de 5 ürün bitirdi. Haksızlık olmasın diye alfabetik olarak yazayım dedim. Kızılcık Şerbetimm in 2 ürünü daha bitirmesine de çok az kalmış. En sağdaki biten ürünleri.

 

3. Makyaj denizi de 2. !=) Onun da 2 ürünü daha bitmek üzere. Pudra ve oje zor biter diye düşünüyordum ki ilk onları bitirdi helal olsun=)







4. Sonuncuyu tahmin ettiniz sanırım:( Ama napiiim çok zor ürünler seçmişiim. Bi bakın ama ne kadar ilerleme kat etmişim! Yine de kimseye rakip değilim:) Rakipsizim hıh:P Rimel ve parfüm bitti. Diğerleri de çok az kaldı allık ve far hariç -.- Neyse 1 aya bitiririm hepsini canıığğm



Sizce ilk kim tamamını bitirecek?;)

22 Mart 2014

3 Soru ve Çalıkuşu Mimleriii

Kızçelerim beni mimlemiiiiiş! Burdan Bircan'a Kendininruhdoktoru'na ve Bayanvertigo'ya kocaman mucuklar:-* Görseller Google'dan alıntıdır.

3 Soru Mimi

1. Neden blogunun adı Kozmetik Aşığı?

Aaah ah kankitellalarım hiç sormayın:( Ben yine twitter ve instagram adım gibi "meyvesalatasii" olmak istemiştim lakin olmadı, olamadı:( Ben de içinde kozmetik olan bir şeyler olsun dedim. Bir iki denemeden sonra dan diye bunu onayladı google amca. Ve böyle kaldı. Bu konu hem mazide hem kalbimde bir yaradır.

2. En vazgeçemediğim kitabım?

Meyve kurdu olmamın yanısıra kitap kurduyumdur aynı zamanda:) Ama benim için Jane Eyre bambaşka bir yere sahip. Gördüğüm her yerden aldım. İncesi, kalını, İngilizcesi demeden her bulduğum Jane Eyre'i okudum. İtalyancasını da bulursam okicam=)

3. Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan(yalan olanı tahmin edin)

En sevdiğim hayvan kedi
İnsanlara zor güvenirim. Arkamdan konuşulduğunu hissettiğim an silerim
Kahverengi benim rengim
Tek yemediğim yemek-sebze karnıbahar

 


Çalıkuşu Mimi

- Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız?

Babanemin bize gelmesine çok sevinirdim çünkü sürekli oyun oynardık. 90ların oyuncakları aaah ah:) Aşağıdakiler sadece bunlardan 2si:)







Ben de Bayan Bakımlı , Beauty with Lady Lawyer, Kızılcık Şerbetimm ve Makyaj Denizi'ni mimliyorummm:)

21 Mart 2014

Nivea Dudak Nemlendiricileri

Hepimizin mutlaka en az 1 tane Nivea ruju olmuştur:) Hatta çoğumuzun ilk rujudur :p Ben ilk lise 2 de almıştım mesela ilk rujum olarak=)

"Sende hangisi var?" "Çilekli en güzeli!" "En çok çeşit kimde?" konuşmaları illaki arkadaşlarla aramızda geçmiştir ve en çok çeşidi olana hep imrenmişizdir:)

Denemediğim çeşidi kalmadı, hoş hevesimi alalı yıllaaaaar oldu ama geçen gün fark ettim hala elimde 4 tane var. Onlardan bahsedeyim nostalji olsun dedim:)


1) Vitamin Shake Açai ve Yabani Elmalı:) Nemlendirmesi diğerlerine göre bi tık daha başarılı. Rengi ise alacalı bulacalı:)

 


2) Pembe Greyfurtlu : Aralarında en çok sevdiğim! Greyfurta bayılırım zaten! Onun o tatlı-ekşi kokusu, tadı, belirsiz pembeliğine bayılıyorum! Rengi hiç hiç anlaşılmıyor şeffaf diyebiliriz;)

 


3) Pitayalı : Bu meyveyi bir meyve kurdu(meyvesalatasii :p) olarak aşırı merak ediyorum. Ankara'da hiç denk gelmedim. Kokusu eğer bu rujla aynıysa pek beğenmedim:( Verdiği renk güzel, koyu bordo-mürdüm tonlarda göz makyajı yaptığımda yanımda bunu taşıyorum uygulaması da pratik diye.

 


4) Vişneli : Bu bi klasik. Şurubumsu vişne kokusu ve verdiği renkle çoğu kişinin favorisi:) En çok bunu kullandığım sanırım belli oluyor:p

 

Günümüzde artık çok başarılı lipbalmlar, dudak nemlendiricileri var. Bunların nemlendirmeleri çok yetersiz çünkü. Verdikleri nem de, renk de çok çabuk geçiyor. O yüzden Niveaların pabucu dama atılalı çok oldu aslında. Blistex ve Burts Bees solladı geçti. Ama yine de bir klasik işte:)


Benim ennn sevdiğim ne o ne bu, narlı! Sizin en sevdiğiniz Nivea ruj hangisi?


20 Mart 2014

Makyaj Düzenim

Alice makyaj diyarinda da yayınlanan makyaj düzenimi bir de sizle paylaşayım istedim kankitellalarımmm=) Baştan uyarayım son çekemecem çok karışık ama artık "bitenler" i ayrı bi yerde topluyorum;)


Herkese merhabaaa! ^.^

Alice ne iyi etti de böyle bir yazı dizisi başlattı. Okuduğumuz, gördüğümüz şeyler hepimize ilham veriyor çünkü. Ben de büyük bir zevkle okuyup takip ediyorum. Bazı arkadaşların düzenine hayran kalıp not ediyorum, ilerde düzenim yenilenince aklımda bulunmazsa yazılı bulunsun diye=) Beni de konuk ettiği için çook teşekkür ederim:-*

Öncelikle belirtmek isterim ki benim öyle çok bir makyaj malzemem yok. Sık kullanamayacağım, kenarda bekleyecek ürün almamaya çalışıyorum. Makyaj malzemelerinin toplu bi yerde durmasını seviyorum. Ve bol çekmeceli şifonyerlere bayılıyorum.


Evet benim tüm olayım burda:) Aşırı kedi düşkünü bi şahsım ama annemden ötürü bi kedim yok:( Bu yüzden odamın her yerinde kedili bir şeyler var:) Şifonyer aynam yatağımın yanında, bir de büyük boy aynam var, onları çekmedim;) 2-4-6. çekmeceler ve yandaki en küçük kutuyu göstericem şimdi;) Niye alt alta seçmedim? Genişliklerinden dolayı:) 4. çekmecede sallanan şey de ne? Azzz sonraaa:)


Herkes şık beyaz İkea saksılarını kullanmış ama ben kedili kupalarımı tercih ettim=) Biri fırçalarım için, diğeri rimel ve göz/dudak kalemlerim için. Arka tarafta da solda roll-onlarım, yanında en sık kullandığım saç ürünlerim, ortada nemlendiriciler, göz ve dudak kremi, Caudalie güzellik iksirim:) Yanında parfümlerim, en sağda da makyaj temizleyicilerim duruyor.


Ortadaki sevimli şey takılık:) Fırçalarım fotoğrafları çektiğim gün yıkandı bu arada:) 1 haftanın sonunda  mutlaka yıkıyorum.


2. çekmece =) Far paletlerim ve farlarım için cüzdan kutumu kullanıyorum. Hepsinin rengini,tipini  görebiliyorum böylece. Sığmayanları da önüne dizdim. Mac jel eyeliner, Eklips sünger, H&M kabuki fırça ve The Balm fırçalarım biraz kategorisiz oldukları için kenarda köşede öyle düzgünce duruyorlar=) 50 küsür rujum var o yüzden kalpli fincan kutusuna koydum onları. UD far bazım ve kapatıcımda her zaman ordadır. Allıkları kalpli kutunun altında tutuyorum. Allıkların hemen üstünde Benefit Hoola Bronzer ve The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcım bulunuyor. Onların üstünde ise Youngblood mineral fondötenim ve kapatıcım, onların da üstünde The Body Shop kaş farım, Loreal True Match pudram var. 2 bb kremim çekmecenin en arkasında,itilmiş dışlanmış gibiler. Kıyamam, şifonyerin üstüne alıcam kendilerini cilt bakım rutinim değişince:)


4. çekmece =) İlk çekmeceye takılardan dolayı sığmayan tokaların bi kısmı burda. Pamukgil ve aseton ailesi de. Bordo makyaj çantasında törpü, tırnak makası, kalem açacağı vs bulunuyor. Sol üst köşede çok sık kullanmadığım Sudocrem, çay ağacı yağı, Kiehl's Ultra Facial Oil-free losyon ; yanlarında da TBS vanilya ikili vücut kremi ve Yves Rocher vanilyalı el kremim var. Sağ altta çekmece kulpunda sallanan şey is Konjac süngerimdi:) Gözümün önünde olsun kullanmayı unutmayayım diye yıkadıkça kuruması için oraya asıyorum.


6. çekmece =) Burası bi nevi perşembe pazarı. Solda Sephora parfüm kutumun içinde yolculuk için şampuan, diş fırçası, macunu, boş krem kutuları bulunuyor. Sağ üsttede 5-6 makyaj çantam üst üste. Diğer tüm ürünler kullanılmayı bekleyenler, bitenler(yazısı için bekleyip sonra çöpe gidecekler) ve testerlar. Böyle gözüktüğüne bakmayın aradığımı çok kolay buluyorum:)


Koçtaş'tan aldığım pembe çiçekli kutuların en üstündekini ojelerim için kullanıyorum. Üstü uzun daha çook oje alır=) 50 civarı ojem var şimdilik. Raf şeklindeki ojelikleri çook beğendim diğer arkadaşların paylaşımlarında. İlerde inşallah öyle bir şey yaptırmak istiyorum.


En sevdiğim 5 makyaj ürünüm:
- Urban Decay far baz : Farları asla onsuz uygulamıyorum.
-Youngblood mineral fondöten : Kapatıcılığına, pürüzsüz ve doğal görünümlü bitişine bayılıyorum!
-Loreal 4D Lash Architect rimel : Kullandığımda herkesin mutlaka sorduğu rimel:)
- Maybelline Colorsensational 745 ruj: Daha iyi bir nude ruj tanımıyorum henüz=)
- The Balm Nude'tude far paleti: İster günlük, ister gece her türlü makyajı yapmaya olanak veren olmazsa olmaz bir palet.


Umarım minimal düzenim hoşunuza gitmiştir:) Gittikçe genişleyecek olan makyaj koleksiyonum için ben de makyaj düzeni yazılarınızı, yorumlarınızı sıkça takip edip uyarlamalar yapıyorum. Bahsettiğim, gördüğünüz ürünlerin çoğunun incelemesi blogumda mevcut, beklerim ^.^ Herkese mutlu, güzel, süslü günler diliyorum:-*



Elegant Rose