28 Şubat 2014

Ne İzledim #1

Film hafızam olsun yazımda baktım yazdıkça yazıyorum, uzadıkça uzuyor ben de izlediğim her film için ayrı bi yazı yazmaya karar verdim. Yazıklarım kesinlikle benim naçizane yorumlarım olacak bilginize. Yani aslında film süperdir ama beğenmemiş olabilirim, film kötüdür ama ben sevmişimdir, filan. Olabilir:)



Side Effects bugün bahsedeceğim film. Güzel türkçemize Acı Reçete diye çevirmişler o.O Yan etkiler demek oysa:)

Çekirdek oyuncu kadrosu oldukça sağlam. Jude Law, Catherine Zeta Jones, Channing Tatum ve Rooney Mara oynuyor.

Konuyu beyazperde.com dan yapıştırıyorum : " Emily ve Martin, Amerikan rüyasının örnek ve gözde çifti gibidir. New York’ta yüksek standartlara sahip lüks ve başarı içinde bir hayat sürdürürlerken Martin'in bir borsa yolsuzluğuna karışması ve hapse girmesi tüm yaşamlarını alt üst edecektir. Emily, kocası hapse girdikten sonra küçük bir apartman dairesine taşınır ve depresyon-anksiyete belirtileriyle boğuşmaya başlar. 4 yıl boyunca kocasını beklerken bir yandan psikiyatr ve ilaç yardımı alır. İlaçların sayesinde yaşamaya çalışan kadın için doktoruyla arasında başlayan ilişki sonrasında işler iyiden iyiye zorlaşacaktır.."

Catherine Zeta Jones da Jude Law da doktor. Hangi doktorla ne ilişkisi var kızın izleyin görün:) Düşündürücü, sürükleyici bi film. Biraz depresif yalnız kabul. Konu, oyuncular oldukça iyi ama bi tuhaflık var tanımlayamadığım. Antidepresanlardan uzak durun anacım, sizi mutlu etcek başka şeyler bulun gözünüzü seveyim. Ben 7/10 olarak puanlıyoruuum bu filmi.


Kızı bazı sahnelerde tokatlayıp sarsasım geldi, depresyonda ya, sıkça mala bağlıyo. Allahııııım Channing nasıl hoş bir eş. Filmde yani oyuncu olarak canııım:) Hak edemedi bizim aptal. Üstelik neler yaptı.. İzleyin görün:*





Ocak-Şubat Bitenler / January-February Empties #3

Bitenleri yazmayı özledim yahu! Sürekli ala ala hiçbir şey bitmiyordu. Şu 10 ürün bitirme projesi çok iyi olcak(yazılar için tıktık) Bakalım bu 2 ay neleri tüketebilmişim ya da atıyorum..

I've missed writing empties! Everytime do shopping so nothing finishes but thanks god I've stopped with the Project 10 Pan (itspost). Let's check out what did I finish..



Toplu olaraktan bi bakış. Parlamışlar yalnız ışıktan dolayı:( Şimdi bir de grup çekimlerine bakalım;)

They don't seem clear, or mooore clear, shiny:) cuz of the light:( Let's see group photos:)


1) Schwarzkopf got2be guardian angel ısıya karşı koruyucu sprey : Kendisinden burda baya bahsettim. Kısaca, benim saç tipime hiç uymadı, ağırlaştırdı, ısıdan koruyup korumadığını bilemiyorum. Ne yazık ki çöpe gidiyor:/

I've mentioned about it quite enough here. In short, it didn't fit my hair type,made it heavier and don't know it protects from heat or not  so it is going to bin:/


2) La Roche Posay Anthelios XL 50+ Extreme Fluid : Aslında bu güneş kreminden memnundum. Yaz-kış güneş kremi kullananlardan ve bunu destekleyenlerdenim. Ama dermatologum 3 ay kullanmamamı, komedonlarımın nedeni olabileceğini söyledi. Üçte biri duruyo hala, arkadaşıma vericem. Yazısı burda.

Actually I like this and use winter-summer time no matter. But my dermatologist told me not to use this during 3 months, it may have caused my comedos. Its one third of is still remained so Im giving it to my friend. To see its post, clickkk.


3) Dermacos Anti-Acne Antibakteriyel Tonik : Bitirdim bi güzel dibinde iki üç kullanımlık bir şey kalmıştı ki dermatolog asla tonik kullanmicaksın hemen bırakcaksın onlar da komedon yapar diyince hemen bıraktım. Antibakteriyel özelliğinden dolayı ayrı ayrı pamuklara biraz döküp evdeki telefonları temizledim:) Cildi sıkılaştırıp topluyordu cidden, ama burun çevremde kuruma yaptı. Alnımdaki komedonların sorumlusu da olabilir:(

I've finished just a little amount to use 2-3 times more and dermatologist said 'stop using tpner! they all make comedos!' So I throw it but before I put a little to different cotton pads and cleaned all cellphones at home:) It was a good toner actually. Firming, tightening, but make dried nose area a little and maybe caused comedos on my forehead:(


4) Lush Ultrabland : Kendisi makyaj temizleyici, yağ bazlı bir krem. Cildim için değil gözlerim için kullandım ben. Ve ilk defa sabah kalktığımda panda gözlerle karşılaşmadım! Evet uygulaması uğraştırıcı ve gıcık ama kesinlikle çok çok iyi temizliyor her türlü göz makyajını. İlerde tekrar alabilirim. Detaylı yazısı için tıklayınıız. Lush kutuları çöpe gitmiyor, geri dönüşüme gidiyor! Bitirip temizlediğiniz 5 lush kutusunu Lush'a geri götürün, bir taze maske kazanın;)

It's a makeup remover cream, oil based. So I don't use for my face, just used for my eyes. And for the first time with this product I woke up without panda eyes! Yes the application is not good but removes ant kind of makeup. I may purchase again. To see its detailed post clickhere. It is not going to bin, it is going to Lush again for recycle, Give them 5 empty clean black boxes, they give you 1 free fresh mask;)


5) The Body Shop Yüz Fırçası : Kendisini bi 3 yıldır filan kullanıyorum. Tepe tepe kullandığım belli oluyor sanırım. Çünkü en son kılları elimde kaldı :) Emekliye ayrılma vaktinin geldiğini anladım.. Duşta üzerine yüz temizleme jelimi döküp dairesel hareketlerle temizliyordum. Bir clarisonic değil tabiki ama oldukça iyiydi. Tekrar alıcam, benzeri Watsons ve Gratislerde de varmış.

I'd been using this for 3 years and finally it rised up with shedding so it's retired. I was putting my cleansing gel on it and clean my face with circular motions. It's not a clarisonic though, but quite well and repurchase againg.


6) Cyrene Keratin&Collagen Şampuan : 3 defa kullandım bu numuneyi. Kardelen Blog etkinliğinde verilmişti. İçinde sülfat ve paraben yok. Köpürmüyor sülfat olmadığı için ama derinlemesine temizlediğini hissediyosunuz. Saçlarımı kullandığım şampuandan daha hacimli ve yumuşak yaptı ayrıca. Ama kokusunu beğenmedim:(

It was given at the blogger event and I've tried 3 times. It is paraben and sulfate free shampoo, so it doesn't foam but you can feel it cleanses deeply. And it also made my hair more voluminous, softer than my current shampoo. But I didn't like the scent:(



7) Durance Coquelicot Poppy Vücut Losyonu : Durance numuneleri de Kardelen blog etkinliğinde verildi. Bu en üstteki vücut losyonunu 3 defa kullandım ve tek kelimeyle bayıldım!! Çiçeksi kokuları hiç sevmem ama o kadar güzel harmanlanmış ki içindeki çiçekler! Kokusu 1 gün boyunca cildimde aynı şekilde kaldı ve ben psikopat gibi sürekli kollarımı kokladım. Nemlendirmesi de harika. Daha noolsun? Tam boyunu alabilirim.

It was also given in the event. I used 3 times that lotion and loved it! I don't like flower scents indeed. Howevet, that's perfect! And the smell lasts one day, I sniffed my arms so much like crazy. Moisturizing effect is perfect too. What else do you expect? I can purchase full size.


Durance Hydratation Abricot renkli nemlendirici : İşte bu olmamış. "Renkli nemlendirici" olayını yanlış anlamış bence Durance. Çünkü bu bildiğiniz pembe-turuncu karışımı kimsenin ten rengi olmayan ve uymayacak bi renk. Biraz belli fotoğraftada rengi. Ben buğday tenliyim, yüzüme sürdüğümde baya şaşırdım turuncu-pembe bi çamuru yüzüme sürmüşüm gibi oldu. Kokusu aynı Cappy kayısı, çok yoğun. Nemlendirmesi pek başarılı değil. Az miktarda sürünce cilde emiyo, ama biraz fazla kaçırdıysanız...Yüzünüzün çeşitli yerleri pembe-turuncu gülümser size:)

This is "dislike".. I think Durance misunderstands "tinted moisturizer". Cuz this is pink-orange colour which can fit anyone's skin colour. When I applied this to my face I was astonished how it looks like a pink-orange mud. The smell is the same as an apricot juice, moisturizing is not good. If you apply a little, its ok, skin absorbs. But if you apply more...Some parts of your skin will smile you orangey-pinky:)


Durance Hydratation Abricot Serum Actif : Bunu da 3 gece yüzüme uyguladım. Yapısı su bazlı gibi, serum için fazla hafif. Nemlendirmesi de güzel. Ama o yoğun Cappy kayısı kokusu..Bana göre değil. Ama kayısı kokusuna bayılıyorsanız bunu çok sevebilirsiniz.

I applied this 2 nights to my face. It seems water based, light for a serum. Moisturizes well. But the heavy apricot juice scent is not for me. If you like apricot juice smell, Im sure you'll love this.


8) Kiehl's Ultra Facial Krem : Övüldüğü kadar varmış, gerçekten çok başarılı. 4-5 defa kullandım ve çok çok iyi nemlendirdi, sivilce yapmadı. Cilt sorunsallarım düzelince alabilirim.

It was true how many compliments it gets, it deserves. I used 4-5 times and moisturizing is perfect, didn't cause any breakouts. I can purchase it after my skin problems pass.


Kiehl's Creamy Eye Treatment : Bu da aynen övüldüğü kadar varmış! 10 gün kadar kullandım. Yeşil bi rengi var, avokado içerikli çünkü. Avokado nemlendirme kapasitesi çok yüksek bi meyve. Sürerken biraz yapış yapış gibi geliyor ama ben buna hiç takılmadım çünkü gerçekten göz çevresini harika nemlendirip aydınlık veriyor. Kapatıcı sürmedim hiç bunu kullanırken. Tam boyunu alabilirim eldeki göz kremlerim bitince.

This deserves all the compliments too. I used around 10 days. Its green, contains avocado which has a high moisturizing effect fruit. It moisturized my eye area perfectly and gives brightness, I didn't use concealer during I was using this. I can purchase when my eye creams finish.


9) Cumlaude Lab Hydralaude Emulsion : Bu markaya güvenim tam. Bundan 4 tane kullandım yani yaklaşık 2 ay. Normalden yağlıya dönük, hassas, karma.. her cilt tipi için çok uygun. Paraben ve parfüm içermiyor. Kremin havayla temas eden yerleri ertesi gün turuncu katı hale geçti ordan anladım içeriğinin gerçekten temiz olduğunu. Burun çevrem özellikle kışın çok kurur. Ne bepanthol geçirebildi ne evdeki diğer nemlendiriciler. Ama 2 gün bunu kullandıktan sonra anında toparlandı cildim. Nemlendirmesi, matlaştırması, sivilce yapmaması, turunçgil kokusu harika. Tam boyunu alabilirim. Çekilişimde sizin de denemeniz için 1 adet koydum;) 

I trust this brand so much. I used this 4 testers around 2 months. Normal to combination, combination, sensitive, normal.. it fits any type of skin. It doesn't contain paraben and perfume. My nose area dries quickly especially in winter. Bepanthol, other moisturizers do nothing for it. But after 2 days using this cream, my skin was like a baby, well moisturized! Its mattifying, moisturizing effect, doesn't cause breakouts, citrus scent are perfect. I can purchase full size


10 ) Klorane Cleansing Water : Annem biten kabını çöpe attığı için resmi yok. Değişik bir kokusu vardı bu temizleme suyunun, Bioderma H2O'yla aynı işi yapıyor aslında ama son zamanlarda gözümü yakıyordu. Bir daha Bioderma'dan vazgeçmem. Yazısı için tıktık

Mom threw it to bin so its pic doesn't exist:) It has a different scent and last days made my eyes hurt, I prefer Bioderma H2O and won't give up. To see its post clickhere



Numune ürünleri çok seviyorum. Bi ürünü kullanıp kullanmayacağıma deneyerek karar vermek en mantıklısı. Renkli kozmetik bitiremedim yine:( Ama 10 ürün bitirme projem iyi gidiyor, mart sonunda olcak kesin;) Aralarından kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mı?

I love testers. So I can decide which one my skin likes or not, then I can purchase. I couldn't finish any makeup product. But Im gonna in march cuz my project 10 pan goes well;) Have you used any of them or wonder?






27 Şubat 2014

Schwarzkopf Got2be Guardian Angel Isıya Karşı Koruyucu Sprey / Heat Protection Spray

Sıkça düzleştirici, fön, maşa kullanan arkadaşların saçlarını yıpranmadan, kurumadan, kırılmalardan koruması için mutlaka ısıdan koruyucu saç ürünleri kullanması gerektiğini düşünüyorum. Ben düzleştirici ve maşamı ayda 1 bile kullanmıyorum:/ Neyimeyse ama gittim ısıdan koruyucu sprey aldım. Almıştım yani aylar önce. Bakalım hakkında ne düşünüyorum..

In my opinion who uses so much flat or curling irons, blow-dryers should protect her hair from heat. I don't even use once in a month but purchased a heat protection spray months ago. Let's check what I think about it.


got2be guardian angel spray
 


  • 220 dereceye kadar koruma sağlıyormuş. Lakin ben 2-3 defa kullandığım için koruyup korumadığını anlayamadım.
  • Benim saçlarım ince telli ve uzun. Kullanım önerilerinde yazıldığı gibi aynen saçıma uyguladım hatta az uyguladım saçımı bildiğimden, taradım ve sonra maşa uyguladım, ya da düzleştirdim. Ve sonuç: 1 sa sonra aşırı sönük, kafama yapışmış, hacimsiz saçlar.
  • Ateşli miydi peki saç şeklim, dediği gibi? Vala bence iyreeeaanç olmuştu.
  • Çok güzel kokuyor, ona dicek hiiiiç bir şeyim yok:)
  • Saçı benim gibi olanlara tavsiye etmem muhtemelen aynı şeyi size de yapacaktır. Ama kalın telli, dalgalı, kıvırcık saçlara gidebilir.
  • 19 tl gibi bi fiyata almıştım, ne yazık ki çöpe gidecek..

  • It protects till 220 degree. But I just used 2-3 times so I couldn't get it.
  • My hair is fine, thin and long. I've applied after showe, dried my hair with towel and sprayed homogenously, but not so much, after this I combed and applied curling iron or flat iron. And the result: After 1 hour later lifeless, flat,greasy hair.
  • Had I had hot hair style as it is written? ı think it was disgustiiing.
  • It has really good scent, I can say nothinggg about it:)
  • If your hair type is similar as mine, I don't recommend you. But if you hacve thick, wavy, curly hair it can fit;)
  • It was 19 tl, unfortunately I'll throw to bin.


Saçınızı ısıdan korumak için hangi ürünü kullanıyorsunuz?
Which product do you use to protect your hair from heat?

26 Şubat 2014

La Roche Posay Ceralip

Şimdiye kadar kullandığım en iyi dudak nemlendiricisi! İlaç gibi bşi ya ^.^

The best lip moisturizer I've ever used! Kinda medicine ^.^

 

Dudağımda yer yer koyu lekeler var doktordan onu geçirmek için krem istedim, bunu verdi, düzenli kullan geçecek dedi. Geçmedi:( Geçmesini de beklemiyordum zaten ilaç değil sonuçta:/ Aynı durumdan muzdarip olan ve çözümünü bulan oldu mu?

I have some dark parts on my lips and I wanted doctor to prescribe me some medicine to erase it. He gave me this. And of course it hasn't passed cuz its not a medicine:/ Do you have the same problem and whats your solution?


Neyse, leke giderici değil ama mükemmel bir nemlendirici. Kışın çatır çatır çatlayan dudaklarım oldukça yumuşak, sakindi bu kış. Ben kaşınıp yoldum tabi illa o ayrı, takıntı:) Her sabah ve akşam resimde gördüğünüz kadar bir miktarı ellerimi yıkayıp, tüpü sıkıp, iyice dudaklarıma yediriyorum. İçeriği çok temiz, paraben ve parfüm de bulundurmuyor tabisi. Eczaneden 19 tl ye almıştım, 15 ml.

Anyway, its a perfect lip cream with perfect clean ingredients. It is paraben-free, fragrance-free. Every winter my lips have been cracked till this winter. Every morning and night I wash my hands and then apply a little amount of it(as you see in the pic) on my lips. I'd bought it 19 try, 15 ml.


Sizin en etkili dudak kreminiz, balmınız hangisi?
What's you fav lip cream or balm?

25 Şubat 2014

Ne Okudum #3

Dan Brown'un her kitabını okumuş biri olarak bu kitabı atlasam olmazdı, hele ki bir kısmının İstanbul'da geçtiğini duyunca almasam asla olmazdı! Neyse ki korktuğum gibi olmadı İstanbul ve insanlarımız gayet iyi anlatılmış=)


Yine Robert Langdon var ana karakter olarak:) Bir de doktor Sienna Brooks ,ona eşlik eden. Giderek artan dünya nüfusunu azaltmak için geliştirilen bi virüsün yayılmadan nerde olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Şifreleri çözmek için Dante'nin dizelerini, Sandro Botticelli'nin Cehennem'in Haritası adlı tablosunu ve diğer sanat eserlerini takip ederek. Floransa'da geçiyor kitabın büyük çoğunluğu. Okurken italyanca yerler orjinal olarak bırakılmış, alttaki çevirilerini hiç okumadan anlayabildim, buna çok sevindim^.^

Oldukça sürükleyici bir kitap, geçen hafta bitirdim, erkek arkadaşım hala bitiremedi hoş, birlikte almıştık -.- :) Sienna'ya, Amir'e, Brüder'e sövceğiniz yerler oluyor. Okurken gerildiğiniz, gevşediğiniz yerler, hadi be salak diye bağırdığınız yerler de olacaktır:)

Yalnız kitabı bitirince biraz mal oluyor insan. "Salak herif madem .... olacaktı neden bunca oyun, dalavere, koşturmaca, bulmaca vs yle uğraştırdın be bunca insanı" diyesi geliyor insanın. Ben dedim şahsen. Okurken çok sürükleyici, keyifli gelen onca şey, sonunda öğrenince "hooff bu muydu yani, madem buydu onlar niye bu kadar yıprandı cidden Robert Langdon'ın yerinde olsam hepsini tararım" diyosunuz.

Yine de ben 8/10 olarak puanlıyorum=)
Bu kitabı okudunuz mu? Dan Brown'un en çok hangi kitabını beğendiniz?


Amerika kozmetik alışverişi

Babam iş için Washington'daydı, pazar günü geldi Ankara'ya^.^ 
Gideceğini ilk duyunca tabi gözlerim parladı ve kendisine ufacık bi liste verdim. (Ben senin doğal güzelliğini seviyorum, ne makyajı, kirpiklerin takma mı, 50 tane rujun var zaten, şu kadar küçük şeylere verdiğin paralara bak tantanasını yaşamamak adına) :)) Yoksa ohooooo annem gitseydi neler neler isterdim=)

Ah bir de bileydim Smashbox Full Exposure diye bir palet çıkarmış anında onu isterdim:( Ya da ben gideydim babamın yerine..Artık çok geç:( Zaten kozmetik diyetindeyim burdaki 8 Martta bile bişicik alamicam:(

Açıkçası benim için listede tek önemli olan Clean Original parfüm idi, lakin onu da yanlış almış(Fresh Laundry), fotoğrafta da parlamış:/ :)) Olsun Clean Clean'dir bunu da severim diye düşünüyorum=) Sevmezsem de fena trip yicek:p Şaka şaka yaa tontişim istediklerimi faazlasıyla almış, o yüzden affedildi^.^


Aralarından 6-7 tanesi çeşitli çekilişlerle sizlere hediye edilcek kankitellalarım!! Takipte kalın;)

23 Şubat 2014

10 Ürün Bitirme Projesi Yoldaşlarım!

10 Ürün Bitirme Projesi Yoldaşlarım! Project 10 Pan Kankitellalarım!:) Öncelikle 3'ünüze de çok teşekkür ederim katıldığınız için. Bakalım kim neleri elden çıkartmak istiyormuuuuş;)


1) Makyaj Denizi blog sahibesi Bahar'ın bitirmek istediği ürünleri aşağıdaki gibi. Oje, ruj ve lip balm biraz zorlar gibi;)

Flormar Wild Collection Pudra
Elidor Besleyici Bakım Spreyi
Pure Beauty BB Cream
Flormar 413 oje
La Ligne El Kremi
Watsons Lip Balm
Deborah Ruj
Marjinal Saç Serumu
Avon Advance Techniques Durulanmayan Saç Bakım Kremi
Franziskus Ayak Bakım Kremi


----------------------------------------------------------------------------------------------
2) Bayan Vertigonun Günlüğü sahibesi Nisacım bence maskara ve lip balmı bitirmekte zorlanacak. Denedim biliyorum zorluğunu:)

I love ... - Mango & Papaya Duş Jeli
Lush - Rehab Şampuan
Lush - 9 to 5 Makyaj Temizleme Losyonu
Biotherm - Biopur Maske
Biotherm - Biosource Temizleme Jeli
Biotherm - Aquasource Nemlendirici Krem
Beaty Formulas - Ekstra Kuru Cilt için Bakım Kremi
Burt's Bee - Narlı Dudak Nemlendiricisi
The Body Shop - Allık
Maybelline - The Falsies Flared Maskara


--------------------------------------------------------------------------------------------

3) Kızılcık Şerbetimm blog sahibesi Şeyma da kapatıcı,rimel ve nemlendiriciyi ne zaman bitirecek merakla bekliyorum:))

Avon Naturals Ballı balsam
Naturalite Zeytin ve Shea Yağlı Yüz Kremi
Yves Rocher Micellar Cleansing Water
Sephora Softening facial mist
Avene eye contour cream (Rival de Loop Hydro Göz Çevresi Kremi yerine)
Avon Anew Dudak Düzgünleştirici Stik
Laino Soin Des Levres Dudak Nemlendiricisi
Essence I love Stage Far Bazı
Essence I Love Extreme Maskara
Avon Anew Vitale Nemlendirici Krem




Haydi bakalımmm güzeller startı verdik, önce kim bitirecek ve yeni ciciler almaya hak kazanacak!=) O zamana kadar 'kozmetik diyeti'ndeyiz:)) Biten ürünlerin üstü çizilecek böylece birbirimizi takip edebiliriz;) Süslenmeler, sürünmeler başlasıııııııınnnnn! Benimki de burdaaa =)

Buarada izleyici kankitellarım sizce ilk hangimiz bitirecek??:) 


22 Şubat 2014

10 Ürün Bitirme Projem / My Project 10 Pan

Gereksiz alışverişlerim, her kozmetik mağazasına saldırıp bişiler almam ve hala bi iki ay önce aldığım ürünleri kullanmaya başlayamam üzerine başlamaya karar verdim. Hazırım! :) Bu ürünler bitene kadar aynı kategoriden hiçbir şey almicam, en zoru 8 mart indirimlerinde uzak kalmak olacak:( Ama kararlıyım. Bakalım bitirmek istediğim ürünler nelermiş..

My useless shoppings, getting in any cosmetic shops and got smt, still I couldn't start to use those products ... reasons I wanted to started this project. I'm ready!:) Till they finish I won't buy any these kind of items, it will be so hard to not to buy anything in 8th March sale:( But im decided. Let's see what are they..


1. The Body Shop Kaş Farı Kiti
2. The Body Shop Baked to Last Allık
3. NYC Individual Eyes 938 Union Square far
4. Loreal True Match pudra
5. Avon Perfect Kiss Naughty and Nude ruj
6. Maybelline Affinitone kapatıcı
7. Zara Oriental parfüm
8. Bourjois Contour Clubbing Waterproof göz kalemi
9. Loreal 4D Lash Architect rimel
10. Nivea Duşta Vücut Kremi

1. The Body Shop Brow Kit
2. The Body Shop Baked to Last blush
3. NYC Individual Eyes 938 Union Square eyeshadow
5. Avon Perfect Kiss Naughty and Nude lipstick
6. Maybelline Affinitone concealer
7. Zara Oriental perfume
8. Bourjois Contour Clubbing Waterproof eye pencil
9. Loreal 4D Lash Architect mascara
10. Nivea In-Shower Body Moisturiser


Biran önce kendilerini bitirip çekmecemde bekleyen yeni ürünlere geçmek ya da yeni merak ettiklerimi almak istiyoruuuuuuum! Yarın da 3 güzel arkadaşımın bitirmek istedikerinin fotoğraflarını yayınlicam. Bakalım 1 ay sonra ne kadarını bitiricez, hepsini tamamen ne zaman tüketicez=) Bitirdikçe üstünü çizicem ve fotoğraflarını koyucam:)

I wanna finish them immediately and start new ones in my drawer or buy new ones which I wonder! Tomorrow I'll publish 3 beautiful friends' project 10 pan pics. Let's see 1 month later how many of them will finish, and when will I finish them all=) I'll cross out the products which I'll finish and show you pics;)


Muckkssss:*


21 Şubat 2014

Lee Stafford Sea Salt Spray Beach Babe

Saç paylaşımı yapayım bugün. Havalar güzelleşiyorken denizden yeni çıkmış sörfçü kız dalgalarına ilgimiz artacak biliyorum:) Toni&Guy'ın deniz tuzlu spreyini deneyen baya var ama Lee Stafford çok daha yeni diye ben bunu alıp denemek ve sizle paylaşmak istedim.



 


İçeriği pek temiz diyemicem ne yazık ki..Ama nadiren kullanırım:) Zaten saç spreyleri her gün kullanılmamalı, saç derimizi tıkayıp saç dökülmelerine yol açabilirler. Kullanımı çok kolay, duştan çıkıp saçlarımızın nemini havluyla alıyoruz 10-15 fıs(saç uzunluğuna göre) sıkıyoruz, saçlarımızı mıncıklayıp büzüştürüp kısaltıyoruz ve kuruturken de tutam tutam alıp mıncıklamaya kıvırmaya devam ediyoruz. Size kalmış, hiçbir şey yapmadan da kurutabilirsiniz ya da sıkıp öylece kendi kurumasına bırakabilirsiniz. Isı illa gerekmiyor.

Aşağıda soldaki resim benim normal duştan çıkıp saçımı rastgele kuruttuktan sonraki doğal kabarmış cadı hali. Uçları çok hafif dalgalı, düze yakın. Sağdaki ise duştan yeni çıkıp saçıma 12-13 fıs Lee Stafford sıkıp mıncıkladıktan sonraki karman çorman hali.


 

Kutuplarda yaşadığımı düşünüyor olabilirsiniz ama bilemediniiiz. Lee Stafford'ı tam 2 ay önce aldım. Dolaysıyle bu fotoğrafı da muhtemelen ocak ayının başlarında çektim. Soğuktu yaaağni taam mı. Yazısı bu kadar geciktiği için de ayrıca üzgünüm..Şimdi aşağıda da kuruttuktan sonraki çılgın halleri.Sağdaki hatta ertesi sabahki hali, homojen durmamış dalgalar ona bi çözüm bulcam.


  


  • Kokusu mü-kem-mel! Çok feminen, çekici buldum çok beğendim kokusunu
  • Hiç umudum yoktu açıkçası, inanmıyordum çünkü saçlarım hem uzun hem ince telli hiçbi halt tutmaz, ama oldu! Ve tuttu!
  • Saçlarıma ekstra hacim verdi. Sönükleştirmedi, ağırlaştırmadı hiç.
  • Deniz tuzu normalde sert,keçe gibi yapar ama bu öyle bşi yapmadı.
  • Yaz hariç saçlarımı mutlaka kurutuyorum çünkü sinüzitim beni mahvediyo:( Ama yazın sıkıp kendi haline bırakınca nasıl olcak çok merak ediyorummm
  • Bir defa da saçlarımı örüp sıktım. Kuruttum öylece oalbildiğince. Ertesi gün açtım. Çoook güzeldi.
  • İçeriğinden dolayı çok sık kullanmam ama ayda 2-3 defa kesinlikle yapıcam^.^
  • 150 ml ve indirimsiz fiyatı 27küsür bişiydi. İndirimde mutlaka alıp denemelisiniz bence;)

Bunu ya da muadili Toni&Guy'ı kullanan var mı? Ya da burun için kullanılan deniz tuzu spreyleri de aynı işi görüyormuş, deneyen var mı? 






20 Şubat 2014

H&M Dudak Parlatıcıları / Lipglosses

Bugün ekstra enerjik, mutlu, dinç hissediyorum kendimi. Uykumu aldım ve hava çok güzel o yüzden sanırım^.^ Bugünkü yazımın baş kahramanlarını instagram hesabımda(meyvesalatasii) paylaşmıştım. Aaa baştan belirteyim Instagram hesabım kişisel, yani öyle kozmetikle ilgili pek paylaşım yapmıyorum, daha çok yediğim, içtiğim, gezdiğim, gördüğüm,sevdiklerim var:) ;)

Today I feel so much energetic, happy and hearty. I got enough sleep and the weather is so beautiful^.^ Todays post heroes were published in my instagram account(meyvesalatasii).Aaah ı'd like to add that my instagram account is personal, I mean I don't share cosmetic stuff at all, I share food, drinks, places, cute things and my beloved ones:)


Ben aldığımda set şeklindeyi 3ü biraradaydı:) Disney karakterlerine zaaaaten bayılan biri olarak e bir de ruj/parlatıcı takıntılı biri olarak hemmen almıştım. Kolumda en üstteki Sweet Love, ortadaki Vanilla Kiss, en alttaki de Berry Love.

It was a set of these 3 lipglosses:) I love Disney characters and also obsessed about lipsticks/glosses so I got it immediately. On my arm the upper one Sweet Love, middle Vanilla Kiss, the belowest is Berry Love.


Alttaki Sweet Love. Kendisini sevgililer günü makyajımda kullanmıştım. Hatırlamak için tıktık. Çok açık pembe içinde gümüş simler var. Simli rujdan hiiiç hoşlaşmıyorum ama çoğu parlatıcıda hoşuma gidiyor. Çok güzel tatlı bir kokusu var. Çilek-vanilya karışımı gibi.

Below Sweet Love which I'd used for valentine's day makeup, to remember clickhere. It's light pink, has silver glitters. I don't like glitter lipsticks but I do like in glosses. It has sweet strawberry-vanilla scent.


Aşağıdaki de Vanilla Kiss. Şeker pembe, gümüş simli. Bunu da çok seviyorum. Harika vanilya kokusu ve tadınında payı büyük tabi^.^

Below Vanilla Kiss is sugar pink, has silver glitters. It has also wonderful vanilla taste, scent^.^


Bu da ahududulu olan Berry Love. Rengi pembemsi kırmızı. İçinde sim yok. Dudakta pek doğal durmuyor ve homojen görünüm vermiyor o yüzden genelde kırmızı ya da koyu pembe rujumun üstüne hafifçe sürüyorum.

And this one is with raspberry Berry Love. It doesn't fit me and not look homogeneous so I usually apply it on red or dark pink lipstick.



 Siz hangi tonda parlatıcı tercih ediyorsunuz?
Which colour do you prefer in lipgloss?




19 Şubat 2014

Eğlenceli Mim

Herkese merhabaaa! Bayan Bakımlı birkaç gün önce beni mimlemişti şimdi bi vakit buldum ve hemmen bu güzel mimi cevaplandırıyorum;) Umarım hoşunuza gider;)

1) İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
Buaralar çocukların yaptığı makyajlar, çektiği videolar üzerine baya yazı okudum, video izledim. Çok üzücü gerçekten:( Ben ilk defa lise sonun sonuna doğru o da sadece ruj sürüyordum:)

2) Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi?
Anneme bi arkadaşı Avon kataloğu vermişti, bayılarak inceleyip rujları çok beğenmiştim. 2 tane hafif pembe tonlarında ruj almıştık=)

3) En sevdiğin renk nedir?
Hep söylüyorum: Mordo! Şarap kırmızı ve mürdüm karışımı bi renk yani=) Biz kızların şu renk ton tanımlamaları...:) Aşağıdaki alıntı resimlerle düzenlediğim renk şölenim, bayılıyorum bu renge!^.^




4) Stilini nasıl tanımlarsın?
İşe giderken şık ama sıkıcıyım. Değişik kombinler yapmıyorum, sade, klasik parçaları seçiyorum. bakımlıkadın dan aldığım bu kombin iş kombinimi çok iyi tanımlıyor. Lakin ayakkabım da sade oluyor. Bir de ceket;)
Günlük hayatta da kimi zaman spor kimi zaman feminen ama genelde casual denilen gündelik bi tarzım var. Aşağıdaki kombini bukombin den aldım. Pantalon bende var, ayakkabım ve bluzum da çok benzer. Bana en yakın buydu;)




5) En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza?
Bu sezon en çok Zara, Yargıcı ve Beymen Club'dan alışveriş yaptım sanırım.

6) Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?
Geçen sezon aldığım deri montum. Tam hatırlamıyorum ama 550-600 arasında bi fiyatı vardı.

7) Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünü hangisidir?
Youngblood mineral fondöten!


8) Cilt tipin nedir?
Karma

9) Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyosun?
Özel bi bütçe ayırmıyorum istediğim zaman ya da ihtiyacım olduğu zaman alıyorum. Amma bu hafta Project 10 Pan ile kozmetik diyetine giriyoruuum:) :P 10 Ürün Bitirme Projesi(Project 10 Pan)

10) En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası nedir? 
Sanırım en çok arkadaşımın bol kozmetikli eczanesine ve Gratis'e uğruyorum

11) Severek takip ettiğin yabancı makyaj blog/vlog var mı?
From Head to Toe ve Indian Vanity Case blogu ilk açtığımdan beri takip ettiklerim. The Makeup Chair ın hem blogunu hem youtube kanalını takip ediyorum aşırı aşırısı beğeniyorum=) Aşağıda kendisinin doğum günü makyajlı fotosu=*



12) Makyajda favori markan hangisi?
Denemek isteyip deneyemediğim markalar var daha:( Ama kullandıklarım arasında en sevdiğim Urban Decay, Givenchy, The Balm oldu=)

13) Bakım rutinin nasıldır? 
Cilt bakım rutinimi Gizem'e yazıcaaam martta;) Ama kısaca belirtmek gerekirse; sabah akşam yüz yıkama jelimle yıkayıp tonikleyip nemlendirici ve gözaltı kremimi sürerim.


Ben de Life of Yasmina ve Alice in Shoppingland i mimliyorum=)

18 Şubat 2014

Var mısınız 10 Ürün Bitirme Projesine? / Are you in Project 10 Pan or out?

Geçen gün Instagram'da gezinirkene Bilgentolis'in başlattığını gördüm. Kendisini aşırı çok seviyorum, youtube kanalından bir tek videosunu bile izleseniz anlarsınız nedenini=) Ve ondan ilham alarak ben de Project 10 Pan'e başlıyorum. 10 ürün bitirme projesi diye çevirebiliriz türkçeye;) Benimle birlikte başlamak isteyenleri göreyimmm=)

Last day I was checking my ig and saw that Bilgentolis has started to Project 10 Pan. I love her so much. Click the link above(Bilgentolis) and you'll see her english youtube channel. Do you wanna start with me, let's see who wants;)


Nedir bu Project 10 Pan? 

Bitirmek istediğimiz 10 ürünü seçiyoruz. Makyaj malzemeleri, cilt bakım ürünleri, saç ürünleri, ojeler vs her şey olabilir. Onları bitirmeye çalışıyoruz ve bitmeden yeni ürünlere saldırmıyoruz, aldırmıyoruz:)

** "Gereksiz çok alışveriş yapıyorum, ürünlerimi yarım yamalak çok bırakıyorum, bu ürün de kutusunda kurudu, hooof  bunun da son kullanma tarihi geçmiş, bunu kullanmayı/aldığımı unutmuşum" diyorsanız bana katılın;) Pazar günü sabah 10a kadar, yani ayın 23'üne kadar bu yazıya katılmak istediğinize dair yorum yapın, email adresinizi yazın, iletişime geçelim ve bitirmek istediğiniz 10 ürünün toplu resmini çekip bana atın. Kendi ürünlerimle birlikte sizinkileri de yayınlayayım sonra birbirimizi takip edip gaz verelim:) Ürünlerin 1 ay sonraki fotolarını ve bittikten sonraki fotolarını da isticem tabi sizden;) Yeni yeni kişilere ilham olucaz=) Ve gönül rahatlığıyla yeni ürünler alıcaz. Hülooooğğğghh:))


What's Project 10 Pan?
We choose 10 products that we want to finish and till they finish not buying any products, try to finish just them;) They can be makeup things, skin care products or nail polishes, anything else..

** If you often say "I do useless or so much shopping, I left my products half, some products dry in their boxes, expiry dates have passed again...", join me:) Till sunday morning, 23rd feb, comment below this post, and I'll communicate with you, you'll send me one photo of 10 products that you wanna finish. I'l publish your pics too and we'll give each other courage;) ı'll want from you after 1 month and after all finished photos too. So we'll give inspiration to someone else and buy new products mind in peace:) Yahoooooo:)

Gratis Alışverişim! / Gratis Drugstore Mini Haul! #4

Gratis sevgililer günü indiriminin son günü, 14 şubatta aldım aslında bunları. Yazısı azıcık gecikti:/


John Frieda Luxurious Volume - Volume Building Mousse : Aslında böyle olsun istemedim.. Almak istemedim yani. Ama üzerinde kocaman %25 indirim yazısını ve stantta tek kaldığını görünce yapıştım:/ Saçım ince telli ve sönük, inşallah çare olur. Fiyatı indirimde 20.25 tl

I didn't mean to buy but did it when I saw it on sale andn it was the only one on the shelf:/ My hair is thin and without volume, hope that it will be my solution! Price is 20.25 tl


Lee Stafford Hair Growth Shampoo-Conditioner : İnce telli saçlar için hacim veren şampuan ve saç kremini almayı istemiştim amma sadece saç kremi kalmıştı. Ben de uzun saç takıntılı bi şahıs olarak bu seriyi aldım. Klorane uzatma konusunda pek başarılı olamadı bakalım bir de bunu deneyelim. Şampuan da saç kremi de indirimde 13.50 tl.

I wanted to buy My Big Fat Health Hair ones but no left. So I bought them cuz I'm obsessed with long hair. Klorane is not good for hair growth, hope this is. They were both 13.50 tl.


Maybelline Master Drama Eye Pencil : Kardeşim kahverengi bi göz kalemi istemişti. Bunu deneyince işte bu dedim. Yapısı en sevdiğim kalem yapısında, yağ gibi akıp gidiyor sürümü yumuşacık ve harika renk veriyor. Bunun fiyatı da 13 tl gibi bir şeydi.

My sister wanted me to buy for her a brown eye pencil. I tried it on my hand said yes that is! It has perfect smooth, soft, sleek finish. 


Aralarından kullandığınız var mıııı?
Have you used one of them?


Kardelen Blog Blogger Buluşması 15 Şubat

Totemim gerçek oldu!! Yazdığım Blogger Buluşması miminden sonra evrene baya olumlu mesaj göndermişim sanırım:) Kardelen Blog sahibesi Kübra 2 kişi iptal ettiği için Bayan Vertigo'yu davet etmiş, diğer 2. şanslı da onun sayesinde ben oldum=) İlk blogger etkinliğimdi, dilerim birlikte başka başka etkinliklerde de biraraya geliriz çünkü tanıştığım herkesi çok sevdim! Bol sohbetli, gülmeli, yemeli içmeli, fotoğraflı, hediyeli, kısacası çok keyifli bir etkinlik oldu!

Kübra cidden güçlü bi kardelen kankitellalar:) Bu kadaaaar kişiyi bir araya getirmek, mekanı ayarlamak, herkesi memnun etmek, bir sürü firmayla görüşmek, hediye ayarlamak cidden zor iş. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum kendisine burdan kocamaaaaaaaan=)

Etkinlik öncesi Nisa'yla buluştuk. Sephora'ya girdik bi alışveriş yaptık:P Oturduk Elizinn'e çay içip sohbet ettikten sonra etkinlik saatine yakın Bistro Boteco'nun yolunu tuttuk. Mekan oldukça hoştu, bizimle ilgilenen mekan sahibi de aynı zamanda blog yazarı Biraz Hayat Lulu çok tatlı bi bayandı. 27 kişiydik etkinlikte, baya kalabalıktık ve 2 masaya bölündük. Ne yazık ki diğer masadakilerle tanışma konuşma fırsatımız pek olmadı. Ama bizim masadaki herkesi çok sevdim!




Kübra hepimize açıklamalı bi yazı, kardelen kartı ve pembe kurdele verdi. Hehehe yandaki kartvizit Gülsen'in, oldukça profesyonel kendisi:) Onun yanında oturuyordum, çok çok sevdim kendisini. Onun yan tarafında ise Sihirli MaviMakyaj KelebeğiLittle Butterfly vardı. Hepsi çok tatlı, güzel insanlar. Alpro'nun soya sütlü bisküvileri nasıl güzel atıştırmalıklardı öyleee, hepimiz bayıldık. Very Cupcake'i ise sevmeyen yoktur diye düşünüyorum. Çoğunu denemişliğim var açıldığından beri:)


Bu daha herkes toplaşmamışken. Sağda haldır huldur bilgilerini yazan Kozmetik Aşığı:) Yanında da Madam Kokoş, karşısında Nihanla Makyaj ve Bayan vertigo Nisa:)



Mekan çok hoştu demiştim size:) Nisacım ne güzel poz vermiş:* Sena ve Nihan telefonla meşguuul=)

Evet artık beni biliyorsunuz. Tam ortadaki krem renkli kazaklı. Fotoğrafın en sağındaki Alice in shoppingland ve Bir varim bir yokum. Bir de fotoda olmayan Sevginin makyaj defteri var ki çok tatlı bir abla o da=) Herkesi tek tek yazamıyorum, konuştuğumuz, unuttuğum varsa affola::( Dediğim gibi 27 kişiydik!!:) Buarada arkamızdaki poşetleri de Kübra, annesi ve teyzesi bizler için hazırlamışlar. Hepsinin ellerine yüreklerine sağlık:*

Bu da diğer masa ekibinin bir kısmı:)


Yorgun ama mutlu Kübramız=) Elindeki çerçeveyi de Makyaj kelebeği yapmış, nasıl güzel ince bir hediye=) Kübra hepimize yukarda bahsettiğim hazırladıkları poşetler dışında heyecanlı çekilişler de yaptı:) Ve çok güzel hediyelerimiz oldu=) Bi bakalım mı neler çıkmış bana:)


 


 
 





Hediyelerimi çok sevdim! Durance testerlarımı kullanmaya hemen başladım bile;) Essence, Pastel, Cyrene, Ren ile yorumlarımı da yapacağım tabi kullandıkça;) En sondaki de Apolena'nın makyaj çantası. İnanılmaz kullanışlı ve güzel ^.^ Kübra'nın tüm emeklerine, ellerine, yüreğine sağlık kocaman öpüyorum:*

Ve gelelim bize bu güzel hediyeleri sağlayan firmalara, hepsine çok çok teşekkür ediyoruuuuzzzz:

Alpro 
Apolena 
Bistro Boteco 
Cyrene 
Doa Kozmetik 
Dore Çorap 
Durance 
Kozmela 
Otacı
Pastel
Very Cupcake
Cloud10Beauty (Special Thanks)


Resimleri de izinleriyle Dört Dörtlük Blog ve L'arc En Ciel den aldım. Bazısını da ben çektim. Daha fazla fotoğraf için instagramda #kardelenblogevent e bakabilirsiniz. Ordaki kullanıcı adım meyvesalatasii ;)


Elegant Rose