31 Aralık 2014

İyi Yıllar!

Herkese mutlu yıllar!
Yeni yıl hepimize önce sağlık sonra mutluluk, huzur sonra da aşk ve para getirsin;)
Bu yıl tüm istediklerimiz gerçek olsun^^


Yılbaşı için Ojem

Hiç keyfim olmasa da bu yılbaşını yakın arkadaşlarımla dışarda kutlayacağız. Maksat birlikte olmak, eğlenmek için bahane olması=) Yoksa evcimenimdir^^

Elbiseme uyumlu olarak da China Glaze'den yeni aldığım 2 ojeyi kombinledim. Bakalım siz beğenecek misiniz?

china glaze ojeler

China Glaze ojelerin diğer ojelere göre içeriklerinin ve kalıcılıklarının çok daha iyi olması, yapısı, kullanım süresinin uzun, uygulamasının kolay olmasına oldukça tavım!

Fırçası aşağıda gördüğünüz gibi ince, uygulaması çok pratik

30 Aralık 2014

Aralık Bitenler #13

Bu yılın son bitenlerinde abartmışım biraz:) Tersi olsaydı kendime kızacaktım ama. Bu ay bayaa kozmetik aldım çünkü. 2-3 ay yasakladım kendime. Bol bol ürün bitirmeye çalışcam;)

aralik bitenler

Bu ayın bitenlerinde yok yok:) Hemen başlayalım


1) Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Şampuan : Bu şampuan için beklentilerim o kadaaar yüksekti ki.. Saçlarımı Jennifer Lopez saçı gibi havalı, dolgun, hacimli yapacaktı, Victoria's Secret melekleri gibi salınacaktım. (rüyasında gördü). Sıradan bi şampuandan hiçbir farkı olmadı bende. Bidaha almam

2)Lee Stafford Hair Growth Saç Kremi : Şampuanından çok memnundum. Saç kremi sıradandı. Yazısı burda. Birdaha almam

3) The Body Shop Japanese Cherry Blossom Duş Jeli : Dostumun aldığı setin içinden çıkmıştı. Seyahatlerde filan çok iyi oldu ama içeriği çok temiz değil, kokusu da bana fazla çiçeksi, o yüzden almam.

4) Missha Natural Konjac Bambu Kömürlü Temizleyici Sünger : En son dün kullandım. Yorumlarım burda. Orjinalini kesin yine alırım ama bunu almaam.

5) Organique Gliserinli Sabun : Güzel bi sabundu. Sona kalan o lifini de bacaklarımda dolaşımı hızlandırmak için kullandım ama artık çizmeye başladı. Tekrar almam sanırım. Yorumlarım için tıktık

29 Aralık 2014

Sephora Atomic Volume Rimel ve Doe Eyed Eyeliner İnceleme&Makyaj

Yılbaşına şurda ne kaldı ben niye göz makyaj önerisi paylaşmıyorum da böyle şeyler paylaşıyorum hı? Cevabını vereyim, kaşlarım feci durumda o yüzden -.- Amaaa yapmayı düşündüğüm makyajın örneğini bu yazının sonuna koyucam;)

Gelelim yazının konusuna. Sephora'nın yaz indiriminde aldığım Atomic Volume maskara ve Doe Eyed Eyelinerını bi anlatayım tanıtayım. İndirim neyin olursa ona göre davranın diye:)

sephora atomic volume mascara rimel

Ambalajı çok hoşuma gitmişti. Fırçası da tam benlik, plastik, diken diken, bi tarafındaki kıllar uzun diğer tarafındakiler kısa. Sephora Outrageous rimele bayıldığım için bundan beklentim yüksekti.

28 Aralık 2014

Ne Okudum #17

En yakın arkadaşımın ayrılık sonrası sendromuna yetişen kitap:) "Çok güldüm, çok iyi geldi ama hiç edebi bi yan arama" diyerek bana da verdi. Emma Garcia'nın Terkedildim.net sizlerle:)


Pucca, French oje vs serilerinin yabancı versiyonu gibiydi. Vivienne Summers yıllarca çıktığı Rob'la defalarca evlilikten dönüyo ve artık en sonunda hayatlarına başkaları giriyor, çıkıyor, Rob geri dönüyor filan ama kahramanımız başkasına aşık:)
Daha önce alışık olduğum tarzlardan daha farklı olduğu için ve esprili dilini sevdim. kendimi adeta bir romantik komedi izliyormusum gibi hissettirdi:) Eğlendim cidden okurken, hızlı aktı. Ama kitaba hem edebi hem ahlaki açıdan yaklaşayım bir de felsefi kurgusunu inceleyim derseniiiiiz sınıfta kalır:)

Yine de benim şahsi görüşüm ve puanım 7.9/10

27 Aralık 2014

Sinoz Kuru Yağ İnceleme

10 farklı doğal yağdan üretilen Sinoz kuru yağ saç,yüz ve vücut için kullanılıyor. Firma tarafından denemem için gönderilen ürün hakkında bakalım neler düşünüyorum..


100 ml cam şişesi fısfıslı kolay uygulama sağlıyor. Lazer yaptırdığım bölgelere yağ sürmediğim için kollarımda ve saçımda denedim.

25 Aralık 2014

Basın Bülteni: Fruit Flowers

Fruitflowers’dan Yeni Yıl’a Özel Çam Ağaçlı Lezzetler…
Yeni Yıl’da Sağlık ve Lezzet Dolu Sepetler Fruitflowers’dan Sevdiklerinize Geliyor…
Yeni yılın yaklaştığı şu günlerde sevdiklerine farklı sürprizler yapmak isteyenler için birbirinden lezzetli meyve, kek ve kurabiye sepetleri hazırlayan Fruitflowers, çam ağacı konseptinde hazırladığı yeni ürünleriyle hem göze hem damaklara hitap ediyor. Bünyesinde 400’ün üzerinde ürün çeşitliliği bulunduran Fruitflowers, özellikle sevdiklerini özel hissettirmek isteyenler için çok farklı arajmanlar sunuyor. Yeni yılda en çok tercih edilen hediye seçenekleri arasında yer alan lezzet sepetleri, bu yılda Fruitflowers farkıyla tercih edenlerin damaklarına hitap etmeye devam ediyor.  


·       Oldukça geniş ürün yelpazesine sahip olan Fruitflowers, sipariş verildikten sonra
2 saat içerisinde hazırlanarak sevdiklerinizin kapısına kadar ulaştırılmaktadır.

Ayrıntılı bilgi ve sipariş için;
Tel: 444 3 002- 0850 296 03 63

www.fruitflowers.com.tr 

Sigma, Sephora, Bornpretty, Kozmetiksite Alışverişlerim^.^

Yıl sonuna yaklaşırken "ay bu kendime yılbaşı hediyesi olsun" , "ayy bunu Van'da nerde bulcam bu da benim olsun" diye diye bu hale geldim:/ Bakıp bakıp mutlu oluyorum ama^.^ İyi ki almışım, yine olsa yine alırdım:P 

Bakalım yılbaşı alışverişimde neler aldım;)

1) Sigma Black Friday indiriminde hazır ücretsiz kargo varken wishlistimde olan The Perfect Blend Kit'i sipariş ettim. Kargo gümrüğe takıldı mı takılmadı mı diye baya bi karın ağrısı çektik ama benimki geldi^.^ 72$ dı sanırım tutar. Kutunun üstüne hediye filan yazın, tutarı da yazmayın demiştim ama tutar yazılıydı, artistic product yazmışlar bir de:)

Dikdörtgen, sağlam bir karton kutuda geldi. Açınca şaşırdım çünkü fırçalarım dışında bir de minik pembe E56 fırçası ve ürünlerinin olduğu bir katalog göndermişler^^

24 Aralık 2014

Seda ve Sena ile Kışa Merhaba Etkinliği #sedavesenailekışamerhaba #2

İlkini burada yazdığım etkinlik yazısının 2.bölümü sponsorlar, hediyelerimizle ilgili^^ Kardeşimin yatağına yığdım hepsini eve gidince:)


Oturcak, yanaşacak bi alan kalmadı:)


O ciciş aynamızın, peçetemizin, masamızın, numaralarımızın ve kartlarımızın hazırlanması, süslemesini yapan purple_events'e, şirin yılbaşı kurabiyelerimiz için ezginin kurabiyeleri'ne, şık sabunlarımız için Kokulu sabun ve taş ile kelebekli sabun için Özlem sabun kokulu taş a teşekkür ederiiiz!

Kırmızı Ruj Dosyası

Ben kırmızı ruj kızı değilim. Süren olunca hele de yakışıyorsa bayılıyorum. Ama iş kendime gelince çok iddialı geliyor :( Özel gün ve gecelerde tercih ediyorum o yüzden. Veya nivea vişneli görünümlü çok doğal olanlara yöneliyorum:)

Ne ara bu kadar kırmızı rujum oldu cidden anlamadım:/ Birkaçını eşe dosta verdim ama. Kalanları da değerlendiriyorum, yılbaşında birisini kesin sürerim:) Bakalım hangi kırmızı tonu sizlik? :)

1. Rimmel Apocalips Big Bang. Bu sıvı rujun yapısı da duruşu da şahane ama çok çabuk dişe bulaşması, açık kırmızıgillerden olması ve kokusu itici geliyor. Elim nerdeyse hiç gitmiyor.










2. Lancome L'absolu Rouge 132. Geçen ayın çöpe gidenlerindeydi çünkü uzun süredir bendeydi. En beğendiğim kırmızı rujumdu, çok iltifat alırdı:"(

Lancome L'absolu Rouge 132Lancome L'absolu Rouge 132

23 Aralık 2014

Seda ve Sena ile Kışa Merhaba Etkinliği #sedavesenailekışamerhaba #1

14 Aralık'ta Armada Down Town Cafede Sena ve Seda "kışa merhaba" temalı çok güzel,keyifli bir etkinlik düzenlediler. Ben de davetliydim^.^ Burdan kızlara sevgilerimi, öpücüklerimi, teşekkürlerimi gönderiyoruum!

Etkinliklerin en sevdiğim yanı yeni insanlarla tanışmak ve daha önce tanıştıklarımla tekrar biraraya gelme bahanesi olması. Konsept güzel, sohbet de renkli olunca çok iyi süper geçti!



Bizim için neler neler hazırlamışlaaaaar^^ Sponsor hediyeleriyle ellerimiz kollarımız doldu resmen

22 Aralık 2014

La Roche Posay ve Avene Thermal Water -Termal Su Kıyaslaması

Yahu bu ikisi arasında ne fark var diye diye göbeğimiz çatladı. Hazır bende ikisi de varken biraz bahsedeyim dedim. Lakin atla deve beklemeyin ikisi de termal su nihayetinde:)

Ben ikisini de önerildiği gibi yüzüme 3-4 fıs sıkıp birkaç dk hiç dokunmuyor, sonra cildime tampon hareketlerle hafifçe yedirip ıslak bırakıyorum.

la roche posay avene termal su fark inceleme

  • Yazın ferahlama amacıyla aile boyu severek kullandık. Çantama atıp çıkıyordum hep dışarı.
  • Makyajımı temizledikten sonra veya duş aldıktan sonra mutlaka yüzüme sıkıyorum.
  • Ten makyajı yaptığım zamanlar daha canlı bi görünüm için yüzüme 1-2 fıs sıkıyorum. Fırçaya sıkanlar da var. Makyaj sabitleyici olduğunu söyleyemem.
  • Epilasyon sonrası mutlaka vücuduma-yüzüme uyguluyorum.
  • Spordan sonra cildimi ferahlatmak,canlandırmak, kızarıklığı gidermek için sıkıyorum.
  • Kaşıntı, yara, yanık, tahriş, kuruluk olan yerlere mutlaka sıkıyorum.
  • Nem verme açısından da hiç fena değiller
  • Akne-sivilce gibi oluşumlara düzenli kullanımda pozitif etkisi var
  • İkisinin de 50,100,150 ml boyları mevcut

Gördüğünüz gibi ikisinin de çok amaçlı kullanımı var. Aylardır seve seve her şeye kullanıyorum. Arap yağı bol bulunca poposuna sürermiş misali değil ama, yanlış anlaşılmasın:p
"E peki farklarııı?" derseniz...

18 Aralık 2014

2015 için Kozmetik Wishlistim - İstek Listem

"Aaaaah yanmışııım ben.." diye bir Sezen Aksu şarkısı dolandı dilime nedense..

Bu tabloyu hazırlarken kendimi kın kın kınadım. Kısaltılmış liste üstelik bu! Şu kozmetiğe ne zaman doyucam merakla beklemekteyim. Amerika'da olsaydım "2015 KozmetikWishlisti Yazı Dizisi" hazırlamıştım kesin. Kendimde o ışığı gördüm.

Hesaplarıma göre her ay birini, bir ayda uygun fiyatlı ikisini alsam bütçemi sarsmıyor:) Hadi bakalım hayırlısı:) Bu listeyi de kozmetik dışı istek listem gibi aldıkça güncellicem.


kozmetik wishlist cosmetics

1) Perricone Md No Foundation Foundation. Hiç fondöten kullanmadım, merak da etmedim. Ama bunu farfarelladan okuyunca çok dikkatimi çekti. Sadece özel günlerde kullanacağım için kaliteli, oldukça doğal bitişli, sivilce yapmayacak bir ten ürünü istiyorum.

2) Tangle Teezer Compact Styler Feline Groovy.(alındı) Leoparı seviyorum napayım! Klasik tangle teezerdan çok ama çok memnunum. Lakin seyahatlere filan çıkınca kapaklı bişiye ihtiyacım var. O da bu olsun istiyorum^^

3) Charlotte Tilbury The Dolce Vita far paleti. ViviannaDoesMakeup da gördüğümden beri aşerdiğim palet. Hep olumlu yorumlarını okudum. Parasını hak edenlerden.

17 Aralık 2014

Wet n Wild Comfort Zone Göz Makyajı (Kahverengi)

Geçtiğimiz hafta Wet n wild comfort zone paletinden bahsetmiş , pazartesi de yeşil tonlarda makyajını yapmıştım. Şimdi de kahverengi olan kısmıyla yaptığım makyajı paylaşayım dedim.

Farklı ışık altındaki görüntüleri aşağıdaki gibi

Wet n Wild Comfort Zone Goz Makyaji Kahverengi

*Browbone rengini çok az biçimde kaş altına ve göz pınarlarıma sürdüm
**Eyelid rengini tüm gözkapağıma yedirdim.
***Crease rengiyle kaş kemiğimin altından gözün dışına doğru uyguladım ve bitiminde yan V şeklinde dağıttım.
****Definer rengi çok koyu olduğu için alt kirpik dibine sürdüm. Göz üstüne eyeliner gibi uygulayınca da güzel oluyor.
***** Siyah kalemle üst kirpik dibime uygulama yapıp tek kat rimel sürdüm ve bittiii:)


Günlük makyaj için paletin bu kısmını çok seviyorum. Siz günlük makyajda hangi renkleri tercih ediyorsunuz?

16 Aralık 2014

2015 için Kozmetik Dışı Wishlistim-İstek Listem

Belki klasik olacak ama 2015 için gerçekten ennn başta isteğim kendim, ailem, sevdiklerim adına sağlık! Daha sonra huzur, mutluluk, eh aşkımızı yasal hale dökmek de olsun tabi:p

Gerekli gereksiz(çoğu) çok harcama yaptığımı fark ettim. Olabildiğince ihtiyaçlarıma yönelik alışveriş yapmaya çalışıcam bu yıl.(yapamadı). Van'da avm filan yoktur diye düşünüyorum, online alışverişe de müptela olmazsam hadi yine iyiyim;)

Kendimce bir yeni yıl istek listesi oluşturdum. İnşallah senenin sonuna hepsine kavuşurum:P Aldıkça listeyi güncellicem. Kozmetikle ilgili liste de haala oluşturulma aşamasında:)

kozmetik disi istek listesi wishlist

1) (Aldııım) Eve gelir gelmez pijama giyen üşengeçlerdenim. Bu yüzden 4-5 pijamam var her sezon için. La Senza pijamalarını çekince ülkemizden napcağımı şaşırdım:( Oysho'ya dadanmayı düşünüyorum. Bu tarz kalın bi kombine daha ihtiyacım var.

2) (Dostum almıııış) Van çok soğuk olur diyolar. Ben de 2 kat çorap, üstüne terlik, üstüne ev botu giyeyim diye düşünüyorum. Resimdeki de yine Oysho'dan. Bay-yıl-dım! Bulduğum an benimdir

15 Aralık 2014

Basın Bülteni : Hobby

Hobby Soft Krem Formülü Yenilendi!  


Yeni formül Aloe Verave E vitaminiile zenginleştirildi.

 İçeriğinde bulunan Aloe Vera cildi rahatlatıp ve yenilenmesini sağlarken, E vitaminicildin beslenmesine canlanmasına yardımcı oluyor. Yapılan testlerde Hobby Soft Aloe Vera E Vitaminli Krem hızlı emilerek, ciltte yağlılık hissi oluşmasını engelliyor.


YENİ HOBBY TRENDZ SERİSİYLE KONTROL SENDE!

Saç şekillendirici pazarının önde gelen markalarından Hobby,Trendz markası altında yenilikçi saç şekillendirici ürünlerini pazara sürdü.

Saçı besleyen mineral ve keratinler ile zenginleştirilmiş özel formülüyle Hobby Trendz, her türlü hava ve yaşam koşulunda saçınızın şeklini korumanızı sağlıyor.

Bakımlı, dinamik, trendleri takip eden gençler için tasarlanan Hobby Trendz Saç Şekillendirici Jöleler, farklı ihtiyaçları göz önünde bulunduran dört farklı ürün ile tüketici ile buluşuyor:

Trendz Active,Suya ve Tere Dayanıklı Saçlar,sıcakhavakoşullarındavesürekliharekethalindeyken bile erimez.

Trendz Easy Style,KolayŞekil Alan Saçlar, saçınızı sertleştirmeden kolay şekil verir, saçınızda ağırlık yapmaz.

Trendz Natural Look, DoğalGörünümlüSaçlar, saçlarınıza doğal ve zahmetsizce yapılmış bir görünüm kazandırır. Saçlarında parlaklık istemeyenler için uygundur.

Flexy, Yeniden Şekillendirilebilir Saçlar, saçlarınıza yumuşaklığını ve esnekliğini kaybetmeden şekil verir.Saçınızı tarayıp yeniden şekil verebilmenizi sağlar.


Hobby Facebook sayfasını beğenip yarışmalara katılıp hediyeler kazabilirsiniz.



*Basın Bültenidir


Wet n Wild Comfort Zone Göz Makyajı (Yeşil)

Geçen hafta burada bahsettiğim paletin makyajları da gelecek demiştiiiim:) Napcaz nasıl uygulasak diyenlere bi fikir verebilir diye düşündüm

wet n wild comfort zone eyeshadow

Browbone rengini kaş altına ve göz pınarlarına uyguladım.
Eyelid rengini tüm göz kapağıma tampon hareketlerle sürdüm.
Crease rengini karıştırma fırçasının ucuna hafifçe alarak çukur bölgeye ve alt kirpik dibime uyguladım.
Definer rengini eyeliner gibi sürdüm. Ama güzelliği gölgede kaldı. Birdahakine daha farklı uygulicam.
Üst kirpik dibimin içine(tightline) siyah kalemimi sürüp, 2 kat rimel uyguladım. Ordaki inatçı kirpik benim de çok sinirimi bozdu, evet:(



Bi sonraki makyajda görüşmek üzere;)


Ne Okudum #16

Bu kitabı bu kadar süründürdüğüm vakit yaratamadığım için kendime çooook kızıyorum!:@

En yakın arkadaşımdan ödünç aldığım Kumral Ada Mavi Tuna'nın son 150 sayfasını soluksuz okudum diyebilirim.

Mavi Tuna Kumral Ada'ya çocukluğundan beri aşık. Mahallede bilmeyen yok. Ama öyle olaylar oluyor ki peşi sıra, Tuna aklını yitiriyor. İç savaşta askere alıyorlar bunu da çoğu erkek gibi. Fakat Tuna savaşın kendi kafasında olduğunu düşünüyor, psikolojisi çok bozuk. O kısımlar biraz uzun geldi bana. O yüzden yavaş gitti sanırım başlar. Ama sona doğru bir şeyler biraz rayına oturdukça keyif almaya başladım^^

buket uzuner kumral ada mavi tuna


Güzel olan bir çok paragraf vardı hangi birini not alayım çekeyim bilemedim
Puanıııım 8.1/10

Buket Uzuner'in okuyup tavsiye ettiğiniz romanı var mıı?

12 Aralık 2014

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti

Oh bi haftayı daha geride bırakıyoruz en sevdiğimiz güne geldiiik!

Herkesler inceledi bu paleti, bi ben kaldım anam ben de eksik olmayım dedim. Wet n Wil'ın belki de en sevilen far paleti kendisi.

wet n wild comfort zone

8.5 gramlık 8 adet renkten oluşan bu palette renkleri birbirleriyle gönlünüzce kombinleyebilirsiniz hiç çekinmeyin aman. Ama ben kahveleri ayrı yeşilleri ayrı kombinlemeyi seviyorum. 

11 Aralık 2014

La Roche Anthelios Spf30 Anti-shine Güneş Kremi

Günaydın balarılarım!

Buraları azıcık boş bırakmıştım elimde olmayan nedenlerden dolayı amama dün gece hemmen boşluğu doldurdum, yeniden aranıza döndüm^^

Yaz-kış güneş kremi kullandığımı ve hepinize kullanmanızı tavsiye ettiğimi biliyorsunuz. LRP'nin eğitiminde kafama yeni seriden bu Anthelios Anti-shine spf30 dry touch güneş kremini koymuştum. E aldım da başım göğe mi erdi? Görcezzz. (Dikkat bol foto içerir)

La Roche Anthelios Spf30 Anti-shine

8 Aralık 2014

Mini Tavsiye #3

Kızçeleriiim günaydın!

Tel tel soyulan, kırılan çok güçsüz tırnaklarım varDI. Önlemek için hem Kalyon hem Alix Avien'in soyulma karşıtı bakım ojelerini kullanmıştım. Kalyon oldukça başarılıydı. Hatta kıyaslaması burda. En yakın arkadaşım İtalya'ya giderken de fırsat bu fırsat diyip bazı siparişler vermiştim. Kiko Strong Nails Base Coat bunlardan biriydi^^


Her oje sürmeden önce altına bunu sürüyorum. 3-4 aydır kullanıyorum çook beğendim!
Kıvamı ne akışkan ne yoğun
Fırçası kalın, sürümü çok kolay
Üzerine oje sürümü oldukça kolay
Tırnaklarımı kesinlikle daha güçlü yaptı. Soyulma hiç olmuyor. Kırılma sadece 1 defa oldu.

Kiko'nun olduğu bi ülkeye giden eş dost varsa ve böyle bi tırnak probleminiz varsa, kesinlikle tavsiye ederim;) Hatta Kiko'nun ojeleri de çok güzelmiiiş! Bilginize=)

6 Aralık 2014

Kitaplarla İlgili Mim :)

Bayadır mim yapmıyor muyum neyim:) Beauty with theobromine beni mimleyince yapmadan olmaz dedim;) Konu, çok sevdiğim, kitaplar!


*Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?
Ne yazık ki evet:( Başım döner, midem bulanır:/ Çok özenmişimdir arabada kitap okuyabilenlere

*Hangi yazarın tarzı tam senlik, neden?
Maeve Binchy! Olayları betimleyerek, kafamda soru işareti bırakmadan hikaye gibi anlatmasına bayılıyorum.



*Harry Potter serisi mi Alacakaranlık serisi mi? Cevabını desteklemek için üç sebep belirt.
Harry Potter! Aşk kitabı değil, hayal dünyasını oldukça genişletici, eğlenceli!

just the way you are:)


*Kitaplarını koklar mısın?
Evet!=)

*Kitaplığının en ince kitabı hangisi?
Büyülü Parmak- çocukluğumdan=) (34 syf)


*Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?
Oğuz Atay- Tutunamayanlar(724 sy)

4 Aralık 2014

Ne İzledim #34

Normal hayata dönüş yapınca film izlemelerim arttı yehuuu ^.^

Hotel Transylvania çoğumuza tanıdık gelebilecek bir baba-kız ilişkisi üzerine kurulu animasyon filmi. Babam vampir olsa kesin böyle olurdu dedim ben bizzat:) İnsanlardan uzak, sadece canavarların konaklayabileceği bir otel inşa eden Dracula ergenus kızını bir insan evladından uzak tutmayı başaramaz. Ve olaylar gelişir :)


Karakterler beni cidden güldürdü. Hem yetişkinler hem çocuklar için güzel bir animasyon bence.


Dracula'nın tepkiler özellikle bombaydı. Kıskanç baba işte:)

Diğer canavarlara da çok güldüm:)



Kesinlikle tavsiye ederim. Puanım 8.3/10 :)



3 Aralık 2014

The Balm Put a Lid on It Far Bazı İncelemesi ve Lorac Behind The Scenes & Urban Decay Primer Potion ile Kıyaslaması

Güüünaydınlar kankitellalar!

Artık hepimiz farın rengini belli etmesi, kalıcılığının artması, sabitlenmesi için far bazı kullanmamız gerektiğini biliyoruz sanırsam. Elimde 3 far bazı varkene 2şerli kıyaslamış, fotoğraflamıştım. Önce bi The Balm'ın meşhuuur Put A Lid On It i(okuması ayrı dert yazması ayrı) inceleyelim.

The BaLM Put a lid on it far bazi

Pirinç tanesi kadar miktarının yarısını bi gözüme diğer yarısını öbür gözüme sürüp 1 dk filan bekleyip ondan sonra farı uyguluyorum. Bana kalırsa kendisi ortalama bi far bazı. Boyutu da maaaşallah bi ömür yetcek kadar:)

Olumsuz tek yanı gözümde hafifçe yanma yapması. Sizde de benzer bi etki yaptı mı?

İçeriğine bakacak olursak, pek temiz değil ve silikon türevi içerdiği için gözkapağında kayıp gidiyor çok kolay sürülüyor. Diğerlerine kıyasla en rahat sürülen bu hatta!

1 Aralık 2014

Ne İzledim #33

Heer yerde güzel yorumlar okuyunca, kardeşim ve kuzenim de tavsiye edince bu filme artık gidilir dedim ve dün gittim:) Mehmet Günsür, Işıl Yücesoy ve Hümeyra'yı zaten çook severim! Zeynep Abdullah'ı da ilk defa bu kadar güzel gördüm çok beğendim.


Filmin beyazperdeden aldığım özeti : Sağlık lisesinden yeni mezun olup, kasabanın sağlık ocağında hemşireliğe adım atan Hanife ve aykırı kzı kardeşi Hatice, küçük ve kendi halinde, muhafazakar bir kasabada yaşamaktadırlar. Hanife ne kadar çekingen ve içine kapanıksa, Hatice bir o kadar haylaz, laf dinlemez ve başına buyruktur. Edebiyata meraklı Hanife kimselere göstermeden bir şiir defteri tutarken, Hatice çevresindeki herkesi unutacak kadar şarkı söylemeye tutkundur. Bir gün yeni atanan kaymakamın oğlu Tarık kasaba merkezine gelir ve iki kız kardeşin hayatı o günden sonra tamamen değişir...

Spoiler vermicem ama "Aaah ah ablalar hep cefakar vefakar, abla yüreğiii:']" dicem:) Eskilere dönüş kısımlarını daha çok beğendim. 80ler tarzı, müzikleri, insanları çok hoş ^.^

Puanım 7.9/10. Tavsiye ederiiim;)

30 Kasım 2014

Kasım Bitenler #12

Vay be kasımı da geride bıraktık yarın yılın son ayına giriyoruz. Sonbahar benim için hiç olmadığı kadar çabuk geçti. Bundan sonrası biraz yavaş geçebilir nütfeen ^.^

Bu ayın bitenleri&çöpe gidenleriyle karşınızdayım canlar. Bakalım neler varmış


Daha çok cilt bakım ürünleri bitirmişim ama kozmetik de vaaar;)
Grup grup bakarsak

29 Kasım 2014

Ekim Kasım Postcrossing #5

Heeyo kartpostallar gittikçe artıyor^.^ Her ay bi yazı yazabilirim=) Yine en sevdiğimle başlayalım

1. Rusya'dan gelen bu karta ba-yıl-dım! The Beatles'ın "All you need is love" şarkısının The Catles "All you need is cat" versiyonu:) Albüm fotoları da aynı şekilde uyarlanmış:)) Kartın arkasında da çok tatlış bi kedi vardı^^


28 Kasım 2014

Missha Natural Konjac Cleansing Puff (Bambu Kömürü) - Konjac Puff Sponge ile Kıyaslaması

Günaydın kankitellalar

Orjinal Konjac süngeri ne kadar çok beğendiğimi burda yazmıştım. Kentpark Avm'ye açılan Missha'da çakmasını görünce fiyatını da uygun bulunca bi deneyeyim diyip sepete atmıştım.

Missha Natural Konjac Cleansing Puff

Kendisi böyle bi poşetin içinde nemli nemli geliyor. Açınca ilk kokusu hiç güzel değil,bööğhk, ilk kullanımdan sonra yıkayınca geçiyor ama. 1 aydır kullanıyorum bakalım yorumlarım nasılmış, orjinal Konjacla kıyaslaması nasılmış:)

26 Kasım 2014

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On

Herkese merhabaaaa!

Gosh markasının en merak edilen ürünlerinden biri kuşkusuz bu Prime'n Refresh Göz Çevresi Bazı. Nedir, necidir, ne işe yarar gelin birlikte bi göz atalım;)

Ürünün açıklaması şöyle : İçerisindeki bileşenler sayesinde hassas göz çevresi bölgelerini besleyerek; ince çizgilerin, koyu renk halkaların ve şişkinliğin kapanmasına ve aydınlanmasına yardımcı oluyor. İçeriğindeki SpectraFlex ince çizgileri ve pürüzleri gizlerken, Matrixyl 3000 ise kolajen üretimini destekleyerek cilde dolgun ve genç bir görünüm sağlıyor. Gatuline In-Tense, hücre yapılarını uyararak güçlendiriyor ve kırışıklıkların azalmasına, cildin sıkılaşmasına destek oluyor. Afrika’nın Kigelia meyvesinden elde edilen Kigelia özleri ise cildi yatıştırırken pürüzsüzleştiriyor.

Size de "vaauv!" dedirtmedi mi? Yani anlaşıldığı üzere makyajdan önce sürülen bir nevi göz kremi bu ürün. İçeriği gerçekten dolu dolu (zararlı maddeler de yok değil). Sabahları yüzümü temizleme jelimle yıkayıp nemlendiricimi sürdükten sonra göz altıma bunu kullanıyorum.

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On

3 bilyalı başlığı sayesinde ambalajını hafifçe sıktığınızda ordan krem pışkırıyo sizde yatay hareketlerle göz çevrenize uyguluyorsunuz. Bakalım farkı fark edebilecek misiniz:)

24 Kasım 2014

Mac "Goddess Of The Sea" Cremesheen Ruj

Günaydınlar herkeseee!

Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsuun^.^

Blogunu nerdeyse en başından beri takip ettiğim, çook sevdiğim Yasemincime geçen hafta konuk oldum veee yazım şimdi de sizlerle=)

Mac'in Alluring Aquatic koleksiyonu su damlalı ambalajlarıyla beni fethetmişti, ne alsam ne alsam derken tabiki ruj almıştım:) Yazısını da ilk Yasemin istemişti kısmet bugüneymiş, ona özel:) 

Sonbahar-kış mevsimine en çok yakıştırdığım renk belki de mürdüm,böğürtlen renkleri. İşte bu rengi de bu mevsimi düşünerek kapmıştım. Ama ambalajını bi ömür atamam sanıyorum:)

mac alluring aquatic goddess of the sea

21 Kasım 2014

Akşam-Gece Göz Makyajı

Oy bugün sınavım var oyy:(

Bitse de gitse, akşam dışarı eğlenmelere çıksak diye düşünürkene eğlenmelik bi makyaj yaptıydım geçenlerde Lorac Pro 2 ile. Onu paylaşıyım dedim:)


Sadece 3 renk kullandım. Aaa bir de siyah kalem!
Siyah kalemi göz kapağıma sürüp dağıttım. Üstüne ve alt kirpik dibine Navy far, göz pınarlarına ve kaş altına Beige, katlanma crease bölgesine Charcoal. Dağıt dağıt dağıt. Rimel rimel. Çık!

19 Kasım 2014

Meme Kanseri İçin Bilinçlendirme Mimi

Çok sevdiğim lifeofyasmina beni mimlemiş üstelik bayanlar için böylesine önemli bi konu hakkında olunca hemen yapmak istedim.

Meme kanseri bilinçlendirme ayı Ekim olarak geçse de değil ekim, her ay bu bilinçte olmak, en azından kendimizi muayene etmemiz lazım.

Bildiğimiz gibi pembe kurdele, meme kanseri için farkındalık yaratma amacıyla kullanılıyor. Biz de bu sefer pembe kozmetik ürünlerimiz ve "erken teşhis hayat kurtarır" sloganıyla 1 kişide bile olsa farkındalık yaratsak kar=)


Her 8 kadından 1'inde görülen meme kanseri için 20 yaşından itibaren her adetiniz bittikten 3-4 gün sonra elle muayene, 40 yaşından sonra da buna ek olarak yılda 1 doktor muayenesi şart. Ne kadar erken teşhis o kadar erken tedavi!

Bakanlığın meme kanseri bilinçlendirme yazısı için lütfen burayı okuyunuz.

Bilinçli her bayanı da bu mimi yapmaya davet ediyorum

Bobbi Brown "Rich Brown" Natural Brow Shaper&Hair Touch Up Kaş Rimeli

Günaydınlar kankitellalar

Aylardır kullandığım artık güvenle yorumlayabileceğim kaş rimelimden bahsedeyim bugün. Kendisi benim ilk kaş rimelim. Ama kesinlikle son olmayacak, nihaha!

Bobbi Brown rich brown natural brow shaper

Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk diye ben buna derim:) 7 tane renk seçeneği var bendeki 6 Rich Brown. Kaşlarımla harika uyum sağladı:)

17 Kasım 2014

Son 2 Haftanın Alışverişi (Vitacost, Eczane, Golden Rose, Fuar)

Çok güzel bi hafta olsun inşallah kankitellalar!

Alışveriş yapmak kesinlikle modumu yükseltiyor. Evet tipik bi bayanım işte napalım canım. Yeni cicilerimle haftaya daha iyi başladığım doğrudur:) 

Vitacost : Beni ennnnn mutlu edenden başlayım. Onorr da görüp durduğum, Moda masalları'nda da indirim kodunu görünce artık dayanamadığım vitacost ürünlerine giriş yaptım:) 2 kasımda verdiğim sipariş 14 kasımda elime geçti. Acaba gümrüğe mi takıldı, takılcak mı, nolcak derken geldiğine dair mesaj alınca acayip sevindim.


Lush Ultrabland den daha iyi bir göz makyaj temizleyici hala bulamadığımdan içeriği temiz, ürünleri sevilen, oldukça iyi yorumlarını okuduğum Andalou'nun temizleyicisini aldım. $10.39
Derma E very clear moisturizer, parfümlü nemlendiricilerden ve cildimi nemlendirememelerinden bıktım usandım, bunun da yorumları baya iyiydi üstelik akne-sivilce durumlarına baya iyi geliyormuş. $13.65
Yes to tomatoes roller ball spot stick, sivilce çıkmadan önce hissedip hemen o bölgeye lokal uygulandığında kırmızılığını ve çıkmasını engelleyen bi ürün alayım diyordum. İçeriği bu kadar temizi denk gelmişken attım sepete. $9.99
Kargo da direkt ekleniyor arkadaşlar o da $9.99, $10 da modamasallarının indirim kodunu kullandım yani toplamda bana $34.02 ye maloldu bu 3 ürün,ki bence gayet iyi!

Siz debir hesap açıp sipariş vermek istiyorsanız buyrun 10$ indirim kodu için link :  http://goo.gl/UtDA7S

14 Kasım 2014

Mini Tavsiye #2: Bepanthen Plus Krem

Bi eczacı olarak böyle bi ürünü tavsiye etmem ne derece doğru tartışılır, kabul. Ama bu Bepanthen'in kullanılmadığı durum var mı yahu?! Hiç kullanmamış olan var mı?

Bu sefer büyük ihtimalle çoğunuzun uygulamadığı bi uygulama şeklinden bahsedicem. Grip olunca soyulan, kabuklanan, sildikçe acıyan hatta kanayan, haftalarca kabuklanması geçmeyen bi burnum var. Haftalarca gece yatmadan, gün içinde kat kat nemlendirici, vazelin, çeşitli topikal ilaçlar, neler neler denedim hiiiç zerre tınmadı burnum. Bepanthol ü daha önce denemiş yetersiz bulmuştum.


Eczaneye uğradığımda Bepanthen Plus kremi görünce gözlerim ışıdı resmen ve hemen kaptım. Gece yatmadan önce kalınca sürüp yattım ve sabah inanamadım! Resmen kabuk kabuk soyulan burun gitmiş yumuşacık pürüzsüz bebek poposu gibi burun gelmişti :)) Erkek arkadaşım da grip olunca aldı o da aynı şekilde çok beğendi. Herkesin grip-nezle olduğu buaralar sizin de aklınızda bulunsun istedim;)

Bunun dışında Bepanthen'i yara, yanık, tahriş, aşırı kuruluk olan yerlere de kullanıyorum, ara ara tabiki bunlar hep olan şeyler değil:)

Kamu spotunu da geçeyim : Ayrıntılı bilgi için kullanmadan önce lütfen eczacınıza danışınız, doktor veya eczacınıza danışmadan kullanmayınız. 

Hamile ve emziren arkadaşları, alerjik arkadaşları bu yazıdan tamamen uzaklaştırıyor; diğer arkadaşlarında kullanmak istedikleri bölge ve durumu sormadan nolur nolmaz kullanmamasını tavsiye ediyorum:)

13 Kasım 2014

Basın Bülteni : Sinoz Kuru Yağ

KURU YAĞ MUCİZESİ İLE TANIŞIN
Modern çağda sağlıklı ve bakımlı bir cilde sahip olmak hepimizin arzusu, sivilceler, cilt lekeleri, cilt kırışıklıkları, saç dökülmesi gibi sebeplerden ötürü bakımlı görüntümüz kaybolur.
Dış görünüşümüzün sağlıklı görünmesi için çeşitli yollara başvururuz. 
Sinoz’un uzun süren ar-ge çalışmaları sonucu ürettiği Kuru yağ, yüz, saç ve vücudumuzda kullanılarak cilt lekeleri ve sivilceler başta olmak üzere bir çok cilt sorununun yok olmasına ve sağlıklı bir cilde kavuşmanız için  bundan böyle en büyük yardımcınız olmaya aday.
Avrupa ve Amerika’da yılın kozmetik ürünü olarak değerlendirilen kuru yağın en büyük özelliği tamamen doğal yağlardan üretilmesi ve cilt tarafından hızlıca emilerek  yağlılık hissi bırakmaması ve durulama gerektirmemesi.

12 Kasım 2014

La Roche Posay Effaclar H Nemlendirici

Günaydın kankitellalarrr

Kış ayları nemlendiricisiz olmaz! Gerçi benim dengesiz cildim için her daim bi nemlendirici elimin altında olmak durumunda ama kışın resmen kupkuru cilt gibi davranıyo salak-.- E bir de malum sivilceye meyilli, hassas..

Araştırmalarım sonucu Effaclar H nemlendiriciden memnun kalabilirim gibi düşünüp almıştım. Acnelyse kullanıyorum ve cildi acayip kurutup soyuyor. Effaclar H da genelde akne tedavisi görenlerin(roaccutane, isotrexin..) tercih ettiği, dermatologlar tarafından önerilen bir nemlendirici. Karma, yağlı, sivilceye meyilli ciltler için de gayet uygun.


Sitesinden aldığım özellikleri : EFFACLAR H Kurutucu ciltbakım ürünleri tarafından güçsüzleştirilmiş yağlı cildi nemlendirir. Aynı zamanda, koruyucu hidrolipidik tabakasını yenilemesi için cildin ihtiyacı olan yağları verir. İçeriğindeki Ceramide 5 sayesinde cildin bariyer işlevini güçlendirir. La Roche-Posay Termal Suyu ve Bisabolol eklenmiş formülü ile tahriş ve kızarıklıkları rahatlatır.

11 Kasım 2014

Çekilişimin Kazananııııı

Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim! Tam 267 yorum gelmiş ve çakalları çıkartınca yerine getirdiğiniz şartlarla birlikte 802 katılım hakkı oldu!^.^

Kazanana gelinceeee. Kendisi sanırım oldukça şanslı biri çünkü daha geçen hafta bi çekiliş daha kazandığını gördüm :-O   :)



Kirpik kız'ı tebrik ediyorum ve en kısa sürede kendisine hediyelerini gönderiyoruuum:)

5 Kasım 2014

GOSH Ankara Lansmanı

2 hafta önce Gosh markasının tanıtım lansmanı için davet aldım. The House Cafe'de gerçekleştirilen lansman oldukça keyifli ve renkliydi=)

Türkiye'ye gelmesine çok sevindiğim, bayılarak izlediğim TheMakeupChair in videolarında gördükçe merak ettiğim bi markaydı. Drugstore kategorisinde olsa da oldukça kaliteli, ürünleri oldukça çeşitli. Üstelik daha önce ülkemizde muadili olmayan ya da muadili çok pahalı olan ürünleri var ^.^


Gosh hakkında kısa bir tanıtım, güzel bir kahvaltı, bol bol ürün incelemece ve isteyenlere makyaj uygulamaları yapıldı.
Elegant Rose